ناصر محمدخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مردم و تمامی اهالی فوتبال از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند/ پرسپولیس برای نیم فصل دوم باید بیشتر تقویت شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۳۱:۲۵
کد خبر: ۷۹۱۹۱۳
مردم و تمامی اهالی فوتبال از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند/ پرسپولیس برای نیم فصل دوم باید بیشتر تقویت شود
پیشکسوت فوتبال گفت: چند سال است که در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم و باید در این رابطه شایستگی خود را ثابت کنیم و نشان دهیم حقمان بوده که هر ماه در رتبه نخست رنکینگ فیفا در قاره کهن ایستاده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر محمدخانی، پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و آخرین وضعیت تیم ملی به خبرنگار برنا گفت: کی ‌روش مربی بسیار بزرگی است و تمام اختیارات تیم ملی در دست او است، بگذریم از این موضوع که وظیفه فدراسیون بود که برای او حدود اختیارات تعیین‌کند. به هر حال فدراسیون در این چند سال هرچه که او خواسته برایش فراهم کرده و ما بسیار امیدواریم او بتواند با دانشی که دارد و با استفاده از بازیکنانی که در تیم ملی هستند یک جام را بعد از ۸ سال به کشور ما بیاورد.

وی افزود: چند سال است که در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم و باید در این رابطه شایستگی خود را ثابت و نشان بدهیم حقمان بوده که هر ماه در رتبه نخست رنکینگ فیفا در قاره کهن ایستاده‌ایم.

محمدخانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره  گروه تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کرد: تیم ملی در جام ملت‌ها در گروه سختی قرار ندارد و مطمئن هستم ما می‌توانیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم، اما مهم این است که در مراحل حذفی بتوانیم حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم. ما در جام جهانی نشان دادیم که قدرتمند هستیم و حالا می‌توانیم در آسیا نشان بدهیم که بازی‌های خوب در جام جهانی اتفاقی نبوده و ایران تیم قدرتمندی است.

لژیونر پیشین ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: مردم و تمامی اهالی فوتبال از این تیم انتظار قهرمانی دارند. اگرچه فینالیست شدن آن هم در این دوره کار ساده‌ای نیست اما تیمی که برای قهرمانی می‌رود به قدرت حریفان روبرو فکر نمی‌کند و روی کارایی خودش حساب می کند، ما خاصیت و قابلیت قهرمانی مقتدرانه در آسیا را داریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم نیز تصریح کرد: انصافاً پرسپولیس با توجه به محروم بودن از پنجره نقل و انتقالاتی کار بزرگی را انجام داد. خوشبختانه ما الان سروش رفیعی، مهدی ترابی و شیری را به پرسپولیس اضافه کرده‌ و معتقدم برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید تیم را بیشتر تقویت کرد که نگران محرومیت و یا مصدومیت بازیکن خاصی نباشیم.

وی در پایان پیرامون قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نیز گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و برانکو خیلی هوشمندانه تیم را هدایت می‌کند اگرچه تنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا معتقدم پرسپولیس می‌توانست بهتر بازی کند و اگر آنجا یک گل می زدیم و سه گل می‌خوردیم وضعیت فرق می‌کرد و قهرمان آسیا می‌شدیم. پرسپولیس امسال شانس زیادی هم برای قهرمانی لیگ برتر و هم تکرار فینالیست شدن در آسیا را دارد و برانکو ثابت کرده کارش را بلد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز