ایران یک -فلسطین یک ؛

توقف شاگردان کی روش مقابل فلسطین / رکورد نباختن تیم ملی حفظ شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۹:۳۰
کد خبر: ۷۹۱۹۱۹
توقف شاگردان کی روش مقابل فلسطین / رکورد نباختن تیم ملی حفظ شد
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدرکاتی با تساوی یک بر یک مقابل فلسطین متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم‌های ملی ایران و فلسطین در دیداری تدرکاتی از ساعت 17:30در ورزشگاه بن خلیفه دوحه با قضاوت داورانی از عراق به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که با برتری محسوس ملی پوشان کشورمان همراه بود آنها در نیمه نخست علی رغم داشتن چند موقعیت خوب موفق نشدند دروازه حریف خود را باز کنند، در نیمه دوم و با تغیرات انجام شده توسط کی روش ،فشار حملات ملی پوشان کشورمان بیشتر شد و تک گل کشورمان در این بازی  در دقیقه ۵٠ به ثمر رسید. ارسال زیبای دژاگه که از روی نقطه کرنر با شوت طارمی در محوطه شش قدم همراه بود و  گل ایران اینگونه به دست آمد. اما این پایان کار نبود اگر چه توپ و میدان در دست شاگردان کی روش بود اما در اواخر بازی تیم ملی فلسطین چند حمله خطرناک کرد که حسینی یکی از موقعیت های تک به بک را در دقیقه 87 گرفت ،اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۱+۹۰ روی ارسال کرنر که از سمت راست انجام شد، جاناتان زوریا دروازه ایران را باز کرد. تا این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

گفتنی است ترکیب تیم کشورمان در این دیدار به شرح زیر است:

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند (سیدحسین حسینی ۷۴)، رامین رضاییان، پژمان منتظری (محمدرضا خانزاده ۴۵)، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، روزبه چشمی، اشکان دژاگه (مسعود شجاعی ۶۱)، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (وریا غفوری ۶۱)، سردار آزمون (علی علیپور ۷۳) و مهدی طارمی.

گفتنی است تیم ملی کشورمان خودش را برای حضور قدرتمند در جام ملتهای آسیا آماده می کند و دربازی بعدی خود به مصاف تیم ملی قط خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز