گفتگوی ورزشی هفته؛

سلطانی: خط خوردن حسینی از تیم ملی عجیب بود/ فدراسیون فوتبال باید بازی‌های تدارکاتی بهتری را فراهم می‌کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۵:۳۳:۲۲
کد خبر: ۷۹۲۸۲۲
سلطانی: خط خوردن حسینی از تیم ملی عجیب بود/ فدراسیون فوتبال باید بازی‌های تدارکاتی بهتری را فراهم می‌کرد
پیشکسوت فوتبال کشور گفت: طرفدار سیدحسین حسینی نیستم اما این دروازه‌بان از لحاظ فنی بعد از علیرضا بیرانوند عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهروز سلطانی، پیشکسوت فوتبال کشور درباره لیست نهایی کارلوس کی‌روش برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: دروازه‌بانی از لیست کی‌روش خط خورد که از بهترین‌های لیگ برتر است. من طرفدار سیدحسین حسینی نیستم اما این دروازه‌بان از لحاظ فنی بعد از بیرانوند عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه دارد. 

وی ادامه داد: پیکان زمانی در لیگ هجدهم ضربه خورد که نیازمند به تیم سپاهان منتقل شد. عملکرد دروازه‌بان 60 درصد در تیم تاثیرگذار است. اگر در جام ملت‌های آسیا نیاز به تعویض باشد فقط حسینی جایگزین خوبی برای بیرانوند است. اسامی که کی‌روش امروز در لیست خود جای داده است را هر کسی می‌توانست حدس بزند. کی‌روش مربی بسیار خوبی است اما جای خالی بازیکنان جوان در این لیست خالی است.

سلطانی با اشاره به اینکه در جام ملت‌های آسیا بازی‌های بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت، افزود: بازیکنان بسیار خوبی در تیم‌های پدیده، پارس جنوبی جم، سایپا و پیکان وجود دارند که می‌توانستند در لیست کی‌روش قرار بگیرند. مسعود شجاعی بازیکن با شخصیت و خوب کشور است اما وی عملکرد خوبی در جام جهانی نداشت و نیازی نبود که وی در جام ملت‌های آسیا هم دعوت شود به جای او می‌توانست یک جوان خوب لیگ برتر قرار گیرد.

وی یادآور شد: مهدی‌ طارمی و مهدی ترابی از مهاجمان بسیار خوبی هستند اما سردار آزمون که از تیم ملی خداحافظی کرد معتقدم با اصرار در تمرینات حاضر شد و دلش با تیم ملی نیست. در لیگ برتر بسیاری از بازیکنان هستند که انگیزه و شوق بسیاری برای بازی در تیم ایران دارند و معتقدم باید آنها به تیم ملی دعوت می‌شدند.

سلطانی در پایان گفت: از بازیکنان خوب در لیگ یک هم می‌توان استفاده کرد آنجا هم بازیکنان با کیفیتی حضور دارند. تیم ملی کشورمان نباید مقابل تیمی همانند فلسطین مساوی کند. در جام ملت های آسیا مقابل ژاپن آن زمان تیم ضعیفی بود باختیم این ملاک نیست و به تیم ملی کشورمان که امکانات بسیار خوبی در اختیار دارد باید پیروز میدان شود. فدراسیون فوتبال باید درخواست می‌داد تا تیم ملی بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کند اما با تیم های ضعیفی بازی کردیم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز