حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پس از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه ورزش داشته‌ایم/ درخشش بانوان در میادین مختلف قابل تقدیر است

۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۴:۰۹
کد خبر: ۷۹۲۸۶۲
پس از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه ورزش داشته‌ایم/ درخشش بانوان در میادین مختلف قابل تقدیر است
نماینده مردم زاهدان گفت: در بعد قهرمانی ورزش ما بعد از انقلاب دستخوش تغییرات مثبت بسیار زیادی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان پیرامون توسعه ورزش در چهار دهه گذشته و چهل سالگی انقلاب اسلامی  به خبرنگار برنا گفت: واقعیت این است که پس از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه ورزش داشته ایم. در زمینه زیرساختی و سخت افزاری در تمامی استان ها استادیوم هایی افتتاح شده و همچنین در اکثر و شهرهای کشور و حتی شهرهای کوچک سالن های سرپوشیده زیادی در زمینه ورزش ایجاد شده که می‌تواند تاثیر بسزایی روی نسل جوان ما داشته باشد.

وی افزود: در بعد قهرمانی ورزش ما بعد از انقلاب دستخوش تغییرات مثبت بسیار زیادی شد و در بسیاری از رشته ها در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن داریم. ورزش قهرمانی ابعاد بسیار مهمی برای کشور و مردم ما دارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب با قهرمانان مختلف رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی دیدار می‌کنند و وقت می‌گذارند و با موافقت ایشان، افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند با کسب عناوین اول تا سوم جهان و آسیا می‌توانند از آن معاف شود و این خودش برای ملی پوشان انگیزه بسیار زیادی را ایجاد می کند.

شهریاری با ارزشمند توصیف کردن حضور بانوان ایران با حجاب اسلامی در میادین ورزش تصریح کرد: بانوان ایرانی موفقیت های قابل توجهی را با پوشش اسلامی  کسب کرده‌اند و حال آنها الگوی مناسبی به لحاظ فرهنگی برای دختران سایر سرزمین‌ها و بلادهای اسلامی هستند که این موضوع نیز از برکات انقلاب اسلامی است.

عضو فراکسیون ورزش در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: علاوه بر کشتی ما هم اکنون در فوتسال و فوتبال ساحلی، کبدی مردان و زنان رتبه‌های برتر دنیا را داریم، در والیبال رشد قابل توجهی داشته ایم و در بسکتبال تکواندو و کاراته نیز این رشد در بخش آقایان و بانوان توأمان بوده است.

نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در ادامه عنوان کرد: سیستان و بلوچستان نیز در ورزش پیشرفت های بسیار زیادی داشته و در تیم های مختلف ملی مانند کبدی آقایان و بانوان بوکس، تکواندو و کاراته جوانان خوبی داریم و به امید خدا با سرمایه‌گذاری بیشتر آنها می‌توانند آینده خوبی را برای خودشان و شهرشان رقم بزنند.

وی با مهم ارزیابی کردن همگانی ورزش همگانی عنوان کرد یکی از مسائلی که می تواند اوقات فراغت جوانان ما را پر کند گسترش ورزش است و ما باید جوانان را به این سمت سوق بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز