مریم ایراندوست در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دربی شمال تماشایی می‌شود/ از اصالت ملوان در مسابقات لیگ بانوان دفاع خواهیم کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۵:۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۹۳۰۸۶
دربی شمال تماشایی می‌شود/ از اصالت ملوان در مسابقات لیگ بانوان دفاع خواهیم کرد
سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: ملوان همیشه در کورس قهرمانی قرار داشته، بنابراین پس از این تلاش خواهیم کرد از عناوین قبلی خود دفاع کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 6 دیدار پیگری می‌شود که شاگردان ایراندوست در تیم ملوان در این هفته میزبان سپیدار قائمشهر خواهند بود.

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملوان، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دیدار عنوان کرد: قطعا بازی جذابی خواهد بود. چون هر دو به تازگی از لیگ دست یک وارد لیگ برتر شدیم، بنابراین با انگیزه برد و برای کسب سه امتیاز کامل بازی خواهیم کرد. از طرفی این مسابقه به نوعی دربی شمال هم محسوب می‌شود، بنابراین از هجان خاصی هم برخوردار خواهد بود که کار را برای هر دو تیم سخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: ملوان امسال پس از دو سال غیبت دوباره به لیگ برگشته، تمام هدف ما از همان روز نخست حفظ اصالت تیم بوده، چون ملوان همیشه در کورس قهرمانی قرار داشته، بنابراین پس از این تلاش خواهیم کرد از عناوین قبلی خود دفاع کنیم، هرچند که این موضوع در حال حاضر کمی دشوار است.

ایراندوست اضافه کرد: وضعیت لیگ بانوان امسال بهتر شده است. علاوه بر حضور پرقدرت تیم‌ها قرعه کشی‌های انجام شده بر جذابیت بازی‌ها افزوده و از همان هفته نخست رقابت تیم‌ها با جذابیت و هیجان خوبی همراه بوده است. خوشبختانه استقبال خوبی صورت گرفته و قطعا در ادامه روند بهتری را نیز شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز