حمید جاسمیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حاشیه‌ها به تیم ملی ضربه می‌زند/ امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار تیم ملی قرار گرفت

۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۵:۳۳
کد خبر: ۷۹۳۱۷۱
حاشیه‌ها به تیم ملی ضربه می‌زند/ امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار تیم ملی قرار گرفت
پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: تیم ملی ایران با همه امکانات و شرایط مساعد راهی جام ملت‌های آسیا می‌شود اما حاشیه‌ها به تیم ضربه می‌زند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید جاسمیان، پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم ملی ایران برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: امیدوارم تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا موفق شود اما اتفاقاتی که امروز در تیم ملی کشورمان می‌افتد بسیار عجیب است.

وی ادامه داد: این تیم با همه امکانات و شرایط مساعد راهی جام ملت‌های آسیا می‌شود اما حاشیه‌هایی که در تیم ملی وجود دارد مطمئن باشید به فوتبال ایران ضربه خواهد زد. شاگردان کی‌روش تمرکز لازم را ندارند که مقابل تیمی همانند فلسطین تساوی می‌کنند.

جاسمیان با اشاره به اینکه رفتار های عجیب کی‌روش سبب دامن زدن به حاشیه‌ها می‌شود، افزود: مطمئن باشید به غیر از ایران هیچ کشوری خواهان به خدمت گرفتن کی‌روش نیست. هر از گاهی برای بازار گرمی به رسانه‌ها درباره پیشنهادهایش حرف می‌زند تا رقم خود را بیشتر کند. اکنون تیم با امکانات فوق‌العاده در اردو تدارکاتی قطر به سر می‌برد. هیچ مربی همانند کی‌روش در ایران از این همه امکانات برخوردار نبود.

پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر اینکه لیست نهایی کی‌روش از عجایب است، گفت: کی‌روش بهترین بازیکنان لیگ ایران را خط زد و الان 4جوان خوب کشورمان با ناراحتی اردو تدارکاتی را ترک کردند.  در صورتی که بازیکن مصدوم و بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرد اکنون در لیست کی‌روش قرار دارد، کسی هم نمی‌تواند به اقدامات وی انتقادی کند. تاج با برهم زدن کمیته پیشکسوتان، کسانی که برای فوتبال ایران زحمت کشیدن را به خاطرات برد امیدوارم فدراسیون فوتبال به خودش بیاید و فکری به حال فوتبال ایران کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز