اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حسینی به خودش افتخار کند که یک ملت از خط خوردنش ناراحت شدند/ تیم ملی کشورمان کمبودی ندارد/ کی‌روش، سلیقه‌ای بازیکنان را انتخاب کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۵:۰۳:۲۸
کد خبر: ۷۹۳۲۸۳
حسینی به خودش افتخار کند که یک ملت از خط خوردنش ناراحت شدند/ تیم ملی کشورمان کمبودی ندارد/ کی‌روش، سلیقه‌ای بازیکنان را انتخاب کرد
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است ایران در گروه آسانی در جام ملت‌ها قرار دارد اما برای رسیدن به فینال شاگردان کی‌روش راه راحتی در پیش ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اصغر حاجیلو، پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم ملی کشورمان بازی‌های سختی را پیشرو خواهد داشت. بی انصافی است که بگوییم علیرغم هزینه‌هایی که انجام شد کی‌روش در جام ملت های آسیا کار راحتی دارد. ایران در گروه آسانی در جام ملت‌ها قرار دارد اما برای رسیدن به فینال شاگردان کی‌روش مسیر راحتی در پیش ندارند.

وی ادامه داد: همه هزینه‌هایی که مدنظر کی‌روش بود فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در اختیار این تیم قرار داده است. در هشت سال گذشته تیم ملی ایران با حمایت‌ها توانست بهترین اردوها و امکانات برخوردار شود. از نظر سخت افزاری تیم ملی کشورمان نسبت به سایر تیم‌های دیگر چیزی کم ندارد و اکنون همه منتظر هستند تا تیم ملی ایران به موفقیت برسد و فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

حاجیلو با اشاره به اینکه کشور یمن در مشکلات سیاسی و اقتصادی به سر می‌برد اما دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی انجام داد تا در جام ملت‌های آسیا حضور موفقی داشته باشد، افزود: زمانی که از تساوی تیم ملی ایران مقابل فلسطین ناراحت می‌شویم به این دلیل است که هزینه های خوب و امکانات مناسبی در اختیار تیم ملی کشورمان قرار گرفته است. انتظارات از تیم ملی ایران بعد از بازی‌های موفق در جام جهانی افزایش یافت.

وی درباره لیست نهایی کی‌روش، بیان کرد: معتقدم کی‌روش با سلیقه خود بازیکنان تیم ملی ایران را انتخاب کرد. یک تیم ملی در ایران ماند و افرادی به تیم ملی دعوت شدند که مورد انتقاد بسیاری از علاقمندان به فوتبال است. خط خوردن سیدحسین حسینی از عجایب تفکرات کی‌روش بود. همه مردم ایران از خط خوردن حسینی ناراحت شدند. این دروازه‌بان جوان باید به خود و توانایی‌هایش افتخار کند که خط خوردنش باعث ناراحتی یک ملت شده است.

حاجیلو با بیان اینکه نمی‌دانم حسینی باید دیگه چیکار کند تا در لیست کی‌روش قرار گیرد، اشاره کرد: معتقدم بیرانواند، حسینی و رحمتی بهترین‌های ایران هستند. لجبازی‌های کی‌روش باعث شد تا استعدادهای ایران از بین برود. کسانی امروز از لیست تیم ملی حذف شدند که عملکرد بهتری نسبت به کسانی که اکنون در تیم ملی حضور دارند، داشتند. زمانی که رحمتی از تیم ملی کنار گذاشته شد، دلیل آن را بی انضباطی دانستند در صورتی که بازیکنی اکنون در تیم ملی حضور دارد که از تیم ملی خداحافظی کرد اما بار دیگر با اصرار برگشت. برای موفقیت تیم ملی کشورمان دعا می‌کنیم و به انتخاب کی‌روش هم احترام می‌گذاریم اما کسانی از تیم ملی حذف شدند که حقشان نبود.

وی در پایان گفت: جای بازیکنان خوبی همانند فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و روح الله باقری در تیم ملی خالی است. نظرات من را به حساب تعصبم نگذارید حتی اعتقاد دارم که سیدجلال حسینی هم در اوج فوتبال و پختگی از تیم ملی خداحافظی کرد وحضورش می‌توانست در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا کمک بسیاری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز