به منظور حضور در مسابقات جام جهانی لهستان؛

شمشیربازان سابریست تمرینات خود را پیگیری کردند

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۹:۳۱
کد خبر: ۷۹۳۴۲۶
شمشیربازان سابریست تمرینات خود را پیگیری کردند
ورزشکاران دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی آقایان در اسلحه سابر که مسابقات جام جهانی این رشته ورزشی را پیش رو دارند، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از روز یکشنبه دوم دیماه اردوهای آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی لهستان آغاز کرده اند، تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر که اختصاص به کارهای بدنسازی و مرور تکنیک دارد، زیر نظر پیمان فخری سرمربی این تیم در آکادمی ملی المپیک دنبال می کنند.

تیم ملی سابر ایران که در جریان همین رقابت‌ها که اسفندماه سال گذشته و به میزبانی لهستان برگزار شده بود دست به افتخاری بزرگ زده و بالاتر از بسیاری از کشور های مدعی و صاحب سبک در شمشیربازی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، طی روزهای 25 لغایت 27 آبان ماه سال جاری مسابقات جهانی الجزایر را که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی و همچنین کسب سهمیه بازیهای المپیک 2020 توکیو بود پیش رو داشت که در غیاب مجتبی عابدینی، کاپیتان این تیم، به نتیجه‌ای بهتر از هفتمی جهان دست پیدا نکرد.

اسامی اردونشینان تیم ملی شمشیربازی سابر به شرح زیر است:

مجتبی عابدینی و احمدرضا شهمیری از مازندران، فرزاد باهر ارسباران از آذربایجان شرقی، محمد رهبری از گیلان، محمد فتوحی و جواد میرحسینی از یزد و علی پاکدامن، نیما زاهدی و امیراحمد امینی از تهران.

نظر شما