سردار آذرنوش:

اهتمام فدراسیون‌ها برای موضوعات فرهنگی جدی است

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۳:۴۴
کد خبر: ۷۹۳۹۰۲
اهتمام فدراسیون‌ها برای موضوعات فرهنگی جدی است
رییس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: هر ساله در 6 استان یادواره شهدای ورزشکار برگزار می شود و اهتمام فدراسیون‌ها برای موضوعات فرهنگی جدی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سردار آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران عنوان کرد: سازمان بسیج ورزشکاران تلاش کرده است تا بخش هایی از مصوبات کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی را عملیاتی کند. پنج هزار شهید ورزشکار و 150 شهید ورزشکار مدافع حرم داریم که بستر خوبی برای برگزاری اولین کنگره ملی شهدای ورزشکار بود.

وی ادامه داد: هر ساله در 6 استان یادواره شهدای ورزشکار برگزار می شود و اهتمام فدراسیون ها برای موضوعات فرهنگی جدی است. ورزشکاران ما با نام شهدا به میدان و روی سکو می روند و بارها مدال های خود را به شهدا تقدیم کرده اند.

آذرنوش افزود: چاپ کتاب شهدای ورزشکار و ساخت مستندها و فیلم های مختلف درباره شهدای ورزشکار از جمله اقدامات خوب فرهنگی است که انجام شده است. ورزشکاران و قهرمانان اهتمام جدی به کاروان راهیان نور دارند و وقتی حضور پیدا می کنند در مقابل عظمت شهدا مدال های خود را بی ارزش می دانند. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه از لحاظ محتوایی و اقدام عملی گام های خوبی برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز