حسن روشن در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کی‌روش همیشه قبل از بازی‌ها درباره جام نگرفتن صحبت می‌کند/ در یک اتاق کوچک ۵نفری می‌خوابیدیم و ۳دوره قهرمان شدیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۶:۵۴:۴۳
کد خبر: ۷۹۴۲۲۸
کی‌روش همیشه قبل از بازی‌ها درباره جام نگرفتن صحبت می‌کند/ در یک اتاق کوچک ۵نفری می‌خوابیدیم و ۳دوره قهرمان شدیم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش همیشه قبل از بازی‌ها درباره جام نگرفتن صحبت می‌کند تا اگر در بازی‌ها به جامی نرسد، کسی به او خرده نگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم ملی کشورمان اکنون با امکانات بسیار خوبی مواجه است و امیدوارم ملی پوشان به نتایج خوبی برسند اما زمانی که به عنوان بازیکن در تیم ملی بازی می‌کردم تمامی اردوهای تیم ملی در ورزشگاه شهید کشوری برگزار می‌شد. 

وی ادامه داد: حدود 4 الی 5 نفر در یک اتاق کوچک می‌خوابیدم و سالن غذاخوری ما هم در سالن زیرزمین بود. با حداقل امکانات توانستیم به 3 قهرمانی جام ملت‌های آسیا برسیم. اکنون تیم ملی کشورمان در شرایط و امکانات فوق العاده ای قرار دارد. کی‌روش همیشه قبل از بازی‌ها درباره جام نگرفتن صحبت می‌کند تا اگر در بازی‌ها به جامی نرسد، کسی بر وی خرده نگیرد.

پیشکسوت فوتبال یادآور شد: در گذشته بازیکنان تیم ملی ایران فقط غیرت داشتند. با هر امکانات و شرایط سخت در اردوها شرکت می کردند و در میدان تا جان در بدن داشتند برای موفقیت تیم ملی ایران می‌دویدند و موقعیت ها را به گل تبدیل می کردند. برای پیراهن تیم ملی ارزش قائل بودند اما کی‌روش شرایطی را در تیم ملی ایران ایجاد کرد که یک بازیکن قهر می‌کند و با هزار منت بر می‌گردد.

روشن با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان از بازیکنان خوبی برخوردار است، افزود: بازیکنان خوب دیگر لیگ برتر که می‌توانستند در تیم ملی بازی کنند اکنون حضور ندارند اما اگر کی‌روش به حاشیه‌ها دامن نزند با همین نفرات هم می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. باید به دعواهای کی‌روش و برانکو گریست و تیم ملی کشورمان چند سالی است در سایه این حاشیه‌ها ضربه می‌خورد.

وی در پایان گفت: تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا کار راحتی ندارد. در مدت کم جام جهانی تا جام ملت‌های آسیا بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم. امیدوارم بازیکنان هماهنگ تر شده باشند و بتوانیم با نتایج خوب قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.

نظر شما