معصومه آقاپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر، تبعیض جنسیتی را به حداقل رسانده است/ ورزش یکی از اصول زندگی مردم به شمار می‌رود/ عملکرد خوب دولت در حوزه ورزش انتظارات را بالا برده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۵:۳۳:۰۷
کد خبر: ۷۹۴۶۴۹
سلطانی‌فر، تبعیض جنسیتی را به حداقل رسانده است/ ورزش یکی از اصول زندگی مردم به شمار می‌رود/ عملکرد خوب دولت در حوزه ورزش انتظارات را بالا برده است
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است دولت دوازدهم در بخش ورزش بانوان عملکرد بسیار درخشانی داشته است و البته همین عملکرد باعث شده که سطح انتظارات بسیار بالاتر برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی پیرامون دستاوردهای ورزش در ۴۰ سال گذشته به خبرنگار برنا گفت: ورزش در ۴۰ سال گذشته رشد بسیار قابل توجهی داشته که به هیچ وجه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.در بعد ورزش قهرمانی در میادین جهانی و بین المللی مانند المپیک و بازی‌های آسیایی حضور پررنگی داریم و نتایج خود بهترین گواه این موضوع است.

عضو فراکسیون زنان در ادامه اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در ورزش صورت گرفت، در تمامی بخش‌ها از جمله زیرساخت‌های ورزشی. بنده معتقدم دولت دوازدهم در بخش ورزش بانوان عملکرد بسیار درخشانی داشته و البته همین عملکرد باعث شده که سطح انتظارات بسیار بالاتر برود و ورزش ایران روند رو به رشدی را با شیبی مناسب طی کرده است، چه از نظر گسترش فضاهای ورزشی و چه از نظر گسترش ورزش همگانی و پیشرفت در ورزش قهرمانی گام‌های بسیار مثبتی برداشته شده است.

عضو فراکسیون ورزش در ادامه تصریح کرد: همانگونه که عرض کردم انتظارات از ورزش بسیار بالاتر رفته چراکه با توجه به عصر ارتباطات، آگاهی مردم نسبت به ورزش و فواید آن بسیار بیشتر شده و در حال حاضر ورزش یکی از اصول زندگی مردم به شمار می‌رود، در حالی که ۴۰ سال پیش به ورزش فقط به چشم یک تفریح نگاه می شد.

صحبت‌های پایانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس پیرامون ورزش همگانی بود، وی در این رابطه عنوان کرد: در دوره آقای سلطانی‌فر تبعیض جنسیتی در ورزش بسیار کاهش پیدا کرده و همانگونه که می‌بینید ما مدیرکل و رئیس فدراسیون خانم داریم که البته این انتظار نیز وجود دارد که این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. ورزش کشتی سلامت کشور است و در حال حاضر همه از سکاندار این کشتی رضایت داریم اما بنده معتقدم باید به موضوع افتتاح خانه‌های ورزش روستایی توجه بیشتری کرد. روی هم رفته دستاوردهای کلان انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار گسترده بوده و ورزش به عنوان یکی از مولفه‌های پیشرفت و نشاط و شادابی جامعه در ابعاد مختلفی گسترش پیدا کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز