طی تفاهم با انجمن پیاده‌روی نوردیک؛

اولین باشگاه پیاده‌روی نوردیک ایران در مجموعه ورزشی شهید کشوری افتتاح می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۴:۵۲
کد خبر: ۷۹۴۹۹۸
اولین باشگاه پیاده‌روی نوردیک ایران در مجموعه ورزشی شهید کشوری افتتاح می‌شود
طی تفاهمات به عمل آمده بین مدیریت مجموعه شهید کشوری با انجمن پیاده روی نوردیک، اولین باشگاه و کلاس‌های آموزشی این رشته همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مجموعه شهید کشوری آغاز به کار خواهد نمود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری، عصر دیروز جلسه ای با حضور آناهیتا شیرودی مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری و تیمور فارسی مدان، رئیس انجمن پیاده روی نوردیک و چندی از کارشناسان مربوطه در دفتر مدیریت مجموعه برگزار گردید، که در پایان این جلسه مقرر گردید، همزمان با جشن  گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشگاه و کلاس های آموزشی این رشته در مجموعه ورزشی شهید کشوری راه اندازی گردد.

لازم به ذکر است رشته پیاده روی نوردیک، رشته ورزشی نوین با روشی موثر در پیاده روی با کمک باتومها در جهان میباشد.

این رشته ورزشی در سال 1940 از کشور فنلاند آغاز و از سال 1998 به شکل منسجم به صورت یک سازمان جهانی شروع به کار کرد .در حال حاضر 24 کشور با بیش از 10 میلیون نفر عضو آن میباشند .

تیمور فارسی مدان در سال 2016 اقدام به گرفتن نمایندگی انجمن بین المللی پیاده روی نوردیک در ایران نمود که در سال 2017 توانست ، موافقت این سازمان را کسب کند و پس از رایزنی های فراوان در سال 2018 موفق به ثبت انجمن پیاده روی نوردیک ایران در این سازمان شد که هم اکنون این انجمن زیر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی جمهوری اسلامی ایران اداره میشود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز