در نشست تخصصی مدیران کل استان‌های سراسر کشور؛

قاسمی: دکتر سلطانی‌فر نگاه ویژه‌ای به مسائل مرتبط به امور ایثارگران دارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۹۵۱۰۰
قاسمی: دکتر سلطانی‌فر نگاه ویژه‌ای به مسائل مرتبط به امور ایثارگران دارد
مشاور وزیر در امور ایثارگران توجه به مسائل این قشر را از اهم امور این حوزه عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سردار قاسم قاسمی که در نشست تخصصی مدیران کل استان های سراسر کشور سخن می گفت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به امور ایثارگران،حانبازان و خانواده های شهدا،به جلساتی که در این خصوص با وزیر ورزش و جوانان برگزار شده اشاره کرد.

وی با مثبت خواندن این نشستها افزود: دکتر سلطانی فر نگاه ویژه ای به مسایل مرتبط به امور ایثارگران دارند و در این ارتباط تاکید کرده اند تا خدمات و اقدامات موثری به این عزیزان ارائه شود.

مشاور وزیر در امور ایثارگران اماری از ایثارگران جامعه ورزش ارایه کرد و گفت: ۱ هزار و ۸۰۰ خانواده ایثارگرعضو خانواده بزرگ ورزش و جوانان هستندکه بیش از ۱ هزار و ۴۰۰ ایثارگر در استانها هستند که تاکید ما رسیدگی به امور مرتبط با این عزیزان است.

او این نکته را مورد توجه قرار داد که رهبر معظم انقلاب، دولت تدبیر و امید و وزیر محترم ورزش و جوانان نیز خواستار بررسی امور مرتبط به انها با دیده محبت شد.

قاسم قاسمی با بیان گوشه ای از سختی های دوران جنگ توسط ایثارگران و تحمل جنگ وتبعاتش توسط مردم شریف ایران بیان کرد: افرادی که خود یااعضای خانواده شان در جنگ شهید یا جانباز شده اند شایسته والاترین درجه ی تکریم هستند. همچنین از مدیران کل ورزش و جوانان خواست آن طور که شایسته ی ایثارگران است با کارکنان ایثارگر دستگاهها برخورد شود.

مشاور وزیر در امور ایثارگران ادامه داد: که باید امار دقیقی از شهدای ورزشکار داشته باشیم تا مطابق این امار برنامه های ویژه ای را برای تبیین این ایثارگری ها به جامعه ارائه دهیم.

وی درپایان از معاونین ومدیران کل بخاطر همکارى، پشتکار، تلاش مستمرشان براى عزیزان ایثارگر ،ارزوى سلامتى کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز