استرالیا، ژاپن و کره جنوبی؛

آخرین پیش‌بینی کی‌روش درباره ۴ تیم حاضر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۵:۵۲
کد خبر: ۷۹۵۴۶۰
آخرین پیش‌بینی کی‌روش درباره ۴ تیم حاضر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا
جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از ۱۵ دی ماه آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران در گروه D. این رقابت‌ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند طلسم ۴۳ قهرمان نشدن در این مسابقات را بشکند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از ۱۵ دی ماه آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران در گروه D. این رقابت‌ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند طلسم ۴۳ قهرمان نشدن در این مسابقات را بشکند.

شاگردان کی روش پس از برگزاری اردوی ۱۷ روزه، امروز صبح (چهارشنبه) راهی جزیره کیش شدند و سپس به ابوظبی رفتند تا برای برگزاری جام ملت‌ها آماده شوند. در فاصله ۳ روز تا آغاز این مسابقات، مرد پرتغالی فوتبال ایران پیش بینی جالبی داشت و بیان کرد: سه تیم استرالیا، ژاپن و کره جنوبی شانس‌های اصلی رسیدن به نیمه نهایی هستند و به نوعی آن‌ها یک کارت برای حضور در نیمه نهایی دارند و ما هم تلاش می‌کنیم تا به آن جا برسیم.

البته کی روش درباره تک جایگاه باقی مانده هم اظهار نظری انجام داد و خاطرنشان کرد: حضور ۳ تیم در نیمه نهایی قطعی است، اما تیم‌های دیگر مانند عربستان سعودی، امارات، ازبکستان و قطر هم باید بجنگند تا یکی از ۴ تیم نهایی باشند.فوتبال ایران پس از قهرمانی در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ دیگر موفق به کسب مقام اولی در جام ملت‌ها نشده و اگر در سال ۲۰۱۹ این اتفاق رخ دهد، مرد پرتغالی فوتبال ایران در کنار مربیانی همچون محمود بیاتی، پرویز هداری، محمد رنجبر و حشمت مهاجرانی قرار می‌گیرد که سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز