محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

یمن و ویتنام در حد و اندازه‌ای نیستند که برای ما مشکل ایجاد کنند/ همه باید از تیم ملی حمایت کنیم/ مستحق قهرمانی هستیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۹۵۵۳۹
یمن و ویتنام در حد و اندازه‌ای نیستند که برای ما مشکل ایجاد کنند/ همه باید از تیم ملی حمایت کنیم/ مستحق قهرمانی هستیم
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است همه باید پشت تیم ملی بایستیم و ملی‌پوشان بدانند که لیاقت آنها فقط قهرمانی است و آنها مستحق این عنوان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون وضعیت تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه وضعیت تیم ملی خوب است، ما در مرحله گروهی کار سختی پیش رو نداریم چراکه تیم‌های یمن و ویتنام در حد و اندازه‌ای نیستند که برای ما ایجاد مشکل کنند و در بازی آخر با عراق نیز ما پتانسیل بسیار بالاتری از این تیم داریم و می‌توانیم با شکست این تیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: خوشبختانه تیم ما یک تیم یک دست است که بیشتر بازیکنان ایران لژیونر هستند و تجربه حضور در جام جهانی را نیز دارند، در کنار این موضوع استعداد ذاتی بازیکنان ایران در آسیا زبانزد است و می‌توان اینگونه گفت که آسیا از تیم ملی ما انتظار دارد که در این رقابت‌ها درخشش خاصی داشته باشیم و تیم‌های درجه دو و سه آسیایی که جام جهانی را تا به حال تجربه نکردند، از بازی با ما هراس دارند اما در فوتبال آسیا تیم‌های قدرتمندی مانند ژاپن کره و استرالیا نیز حضور دارند.

کاپیتان پیشین تیم ملی در ادامه عنوان کرد: این یک واقعیت است و بنده نمی‌خواهم خدایی نکرده فوتبال ایران را تحقیر کنم. با پراید به کورس تویوتا می‌رویم اما با تمام این تفاسیر پتانسیل قهرمانی داریم و می‌توانیم در این رقابت‌ها قهرمان شویم.

وی پیرامون این موضوع که مسعود شجاعی با حضور در این جام ملت‌ها رکورد او حضور سه دوره‌ای او را می شکند اظهار داشت: بنده معتقدم همه باید از تیم ملی حمایت کنیم، رکوردها برای شکستن است و برای مسعود شجاعی و سایر ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم. نکته مهم این است که همه باید پشت تیم ملی بایستیم و ملی‌پوشان بدانند که لیاقت آنها فقط قهرمانی است و آنها مستحق این عنوان هستند.

از محمد پنجعلی خواستیم پیرامون حضور در سه دوره از جام ملت‌ها بهترین خاطره آسیایی‌اش چیست، او در این باره گفت: شاید بهترین خاطره من از آسیا این است که با افتخار زمانی که کاپیتان تیم ملی ایران بودم با بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران کاپیتان تیم منتخب آسیا شدم و در قطر در جام ملل با تیم مجارستان بازی کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز