مجتبی عابدینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مدال طلای المپیک را می‌خواهم/ ملی‌پوشان فوتبال نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستند/ در تایلند برای دیدن بازی ایران و اسپانیا تا ۴ صبح بیدار بودیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۹۵۵۴۱
مدال طلای المپیک را می‌خواهم/ ملی‌پوشان فوتبال نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستند/ در تایلند برای دیدن بازی ایران و اسپانیا تا ۴ صبح بیدار بودیم
شمشیرباز مطرح و مازندرانی تیم ملی کشورمان گفت: برای رقابت‌های جهانی لهستان آماده می‌شویم و سعی می‌کنیم بهترین نتایج را در آنجا به دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی عابدینی، شمشیرباز مطرح و مازندرانی تیم ملی کشورمان، درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: روز چهارشنبه اردوی ما تمام شد و از فردا دوباره تمرینات خود را آغاز می‌کنیم. برای رقابت‌های جهانی لهستان آماده می‌شویم و سعی می‌کنیم بهترین نتایج را در آنجا به دست بیاوریم.

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز برای کسب مدال در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو انگیزه دارد یا خیر؟ اظهار داشت: بله، من این انگیزه را دارم و انگیزه کسب مدال طلای المپیک را نیز دارم، اما برای این موضوع دو عامل بسیار مهم هستند، نخست اینکه آنقدر حمایت شویم که دغدغه‌ای نداشته باشیم و دوم اینکه بدون حاشیه بتوانیم تمرینات خودرو با تمرکز انجام دهیم.

از این ملی‌پوش نامدار شمشیربازی پیرامون موضوع روز ورزش ایران یعنی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سوال کردیم و اینکه آیا او فوتبال را دنبال می‌کند یا نه ؟ عابدینی در پاسخ گفت: بله من فوتبال را دوست دارم و آن را دنبال می‌کنم. در رده باشگاهی طرفدار بارسلونا هستند اما همواره بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنم. آنها نماینده ایران هستند و به همین دلیل حتما بازی آنها را تماشا می‌کنم و برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها نیز آرزوی موفقیت می‌کنم، ملی‌پوشان فوتبال نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستند و من دوست دارم بهترین نتایج را کسب کنند تا مردم از این نتایج خوشحال شوند.

خبرنگار برنا از کاپیتان تیم ملی شمشیربازی پرسید خاطره‌ای پیرامون دنبال کردن نتایج فوتبال به خاطر دارد؟ که وی در پاسخ به این سوال اینگونه توضیح داد: خاطرم هست در مسابقات جام جهانی ما خودمان در تایلند مسابقه داشتیم و اختلاف ساعت نیز بسیار بود، اما تا ۴ صبح بیدار نشستیم و بازی تیم ملی مقابل اسپانیا را تماشا کردیم، ضمن اینکه بازی زیبای سال ۷۶ مقابل استرالیا که به حماسه ملبورن معروف شد را بنده به خاطر دارم و همه بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنم.

شمشیرباز نامدار کشورمان در پایان صحبت‌هایش با انتقاد از وضعیت فعلی لیگ شمشیربازی اظهار داشت: نم‌ی خواستم در این مورد صحبت کنم، باید اینجا گلایه‌ای را از باشگاه‌ها و اسپانسرها بکنم که از شمشیربازی حمایت نمی‌کنند. نمی‌دانم ما باید چه کار کنیم تا دوستان از ما حمایت کنند. سال گذشته لیگ خوبی داشتیم، تیم‌های بیمه معلم و دانشگاه آزاد در لیگ حضور داشتند، اما متاسفانه امسال استقبال زیادی از لیگ نشده این جای تاسف دارد که ملی‌پوشان شمشیربازی نتوانند درآمد خوبی حاصل از برگزاری رقابت‌های لیگ داشته باشند. درآمدی که یک فوتبالیست و والیبالیست‌ از لیگ دارند را ما نداریم  و با دست‌های خالی در رنکینگ این گونه پیشرفت کرده‌ایم و شمشیربازی را به اینجا رسانده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز