مهسا صابری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهم در لیگ ترکیه بمانم/ از عملکردم در نیم فصل نخست راضی هستم

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۷:۲۰
کد خبر: ۷۹۵۷۸۰
می‌خواهم در لیگ ترکیه بمانم/ از عملکردم در نیم فصل نخست راضی هستم
ملی پوش ایرانی حاضر در لیگ والیبال ترکیه گفت: از عملکردم در نیم فصل نخست راضی هستم و در حدود 80 درصد از بازی‌ها حضور داشتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسا صابری، ملی پوش ایرانی حاضر در لیگ ترکیه درباره وضعیت خود در تیم والیبال باریکه سیر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: اکنون در تعطیلات نیم فصل نخست لیگ والیبال ترکیه هستم و از فردا تمرینات آغاز می‌شود. تیم در رده نهم جدول قرار دارد. مطمئنم هستم که در تعطیلات نیم فصل با تمریناتی که کادرفنی در نظر گرفته است می‌توانیم جایگاه خود را تا پایان فصل ارتقا بدهیم.

وی ادامه داد: جایگاه برای تیم ثابت نیست. تغییراتی در نیم فصل در تیم ایجاد می‌شود و بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند که نقاط ضعف تیم در تعطیلات نیم فصل برطرف می‌شود. از عملکردم در نیم فصل نخست راضی هستم و حدود 80 درصد از بازی‌ها حضور داشتم. می‌خواهم این روند را در نیم فصل دوم هم ادامه دهم تا در لیگ ترکیه به فعالیت ورزشی خود ادامه دهم.

صابری با اشاره به اینکه تمرینات خود را در نیم فصل دوم با جدیت پیگیری می‌کنم تا نسبت به نیم فصل نخست عملکرد بهتری داشته باشم، گفت: همه تلاش خود را به کار می‌برم تا برای تیمم بهترین بازی ها را انجام دهم. جایگاه باریکه سیر در لیگ ترکیه ارتقا پیدا می‌کند و امیدوارم نقش موثری در جابجایی تیمم در جدول داشته باشم.

نظر شما