رضایت سرمربی از شرایط اردوی تیم امید؛

کرانچار: با بهترین نفرات به تورنمنت قطر می‌رویم

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۷:۴۹
کد خبر: ۷۹۶۲۷۸
کرانچار: با بهترین نفرات به تورنمنت قطر می‌رویم
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با اظهار رضایت از برنامه های آماده سازی این تیم گفت: خوشبختانه تمامی امکانات مورد نظر فراهم است که و برنامه های خودمان را به خوبی در مجموعه مرکز ملی فوتبال دنبال می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید ابتدا درخصوص دور جدید تمرینات آماده سازی این تیم گفت: به تازگی 3 مسابقه بسیار خوب را برگزار کرده ایم و حالا اردوی جدیدمان را آغاز می کنیم در حالی که می بینم وضعیت فنی بازیکنان بسیار خوب است و آنها با انگیزه و آمادگی مطلوب در اردو حضور یافته اند. خوشبختانه تمامی امکانات لازم را در مجموعه مرکز ملی در اختیار داریم و با توجه به شرایط آب و هوایی می توانیم از این امکانات استفاده کنیم.

کرانچار درخصوص اهداف کادر فنی در اردوی جدید نیز اظهار داشت: اهداف ما مشخص است. مثل اردوهای قبلی به تمامی بازیکنان فرصت می دهیم تا آمادگی خودشان را نشان بدهند. همچنین روی آماده سازی جسمی و توان بدنی بازیکنان در این فرصت به خوبی کار می کنیم و در پایان اردو بهترین نفرات برای حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر انتخاب می شوند. با توجه به محدودیتی که داریم باید تعداد مشخصی را در این تورنمنت به همراه خودمان ببریم. در این رقابت ها هم خوشبختانه با 3 حریف خوب مواجه می شویم که در این بین شناخت خوبی نسبت به تیم های کویت و قطر داریم.

سرمربی امید گفت: خوشبختانه بخش های زیادی از ترکیب مورد نظر خودمان را پیدا کرده ایم اما در فرصت باقیمانده روی بعضی پست ها به شکل ویژه کار می کنیم و هدف نهایی ما این است که تا آغاز مسابقات در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشیم و با آمادگی کامل برابر رقیبان به میدان برویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز