علی پروین:

امیدوارم تیم ملی بعد از چهاردهه با قهرمانی به ایران بازگردد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۹:۵۵
کد خبر: ۷۹۶۳۶۶
امیدوارم تیم ملی بعد از چهاردهه با قهرمانی به ایران بازگردد
سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: تیم ملی دفاع خوبی دارد و در خط هافبک و حمله هم از بازیکنان خوبی برخوردار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی پروین در حاشیه بازی تیم‌های منتخب رسانه ورزش و پیشکسوتان سرخابی درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا بیان کرد: رسانه‌ها به خصوص تلویزیون از ۲ ماه پیش به حمایت از تیم ملی پرداختند و مردم هم از تیم ملی حمایت می‌کنند. البته شما خبرنگاران کار را سخت کردید و واقعا هم تیم ملی کار سختی در جام ملت‌های آسیا دارد. به هر حال امیدوارم تیم ملی بعد از ۴۰ سال با قهرمانی به ایران بازگردد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی دفاع خوبی دارد و در خط هافبک و حمله هم از بازیکنان خوبی برخوردار است. به نظرم تیم ملی نباید همانند جام جهانی روسیه فقط کار دفاعی کند چرا که تاکنیک تیم‌های حاضر در آسیا به این صورت نیست که همواره تیم ملی بتواند مقابل آن‌ها دفاع کند. ما باید حداقل با ۲ مهاجم در جام ملت‌های آسیا بازی کنیم و از همان ابتدا باید قدم اول را برای قهرمانی محکم برداریم.

پروین درباره اظهارات کی روش مبنی بر اینکه تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شانس قهرمانی در آسیا را دارند، بیان کرد: بله حتی تیم ملی قطر هم شانس قهرمانی دارد و ایران نیز جزء ۲، ۳ تیم اول مدعیان قهرمانی است. البته گروهمان در جام ملت‌ها سخت است و اگر می‌خواهیم قهرمان این رقابت‌ها شویم باید همانند ما در جام ملت‌های آسیا در پکن که قدم اول را محکم برداشتیم و تا انتها به سمت قهرمانی پیش رفتیم عمل کنیم. تیم ملی باید در ابتدا با چند گل برابر یمن پیروز شود تا تیم‌های دیگر حساب کار خود را کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز