بهزاد فراهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه باید از تیم ملی حمایت کنند/ جز ژاپن هیچ تیمی در قد و قواره ایران نیست

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۵:۴۵:۳۷
کد خبر: ۷۹۶۸۵۰
همه باید از تیم ملی حمایت کنند/ جز ژاپن هیچ تیمی در قد و قواره ایران نیست
بهزاد فراهانی، هنرمند صاحب‌نام کشورمان، تاکید کرد همه باید از تیم ملی حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاید کمتر کسی بداند بهزاد فراهانی، پیشکسوت پرافتخار عرصه سینما، روزگاری فوتبالیست بوده و حتی در تیم فوتبال پاس سابقه بازی دارد. روز گذشته به سراغ وی رفتیم و درباره وضعیت تیم ملی با او گفتگو کردیم.

فراهانی درباره بازی حساس امروز مقابل یمن به خبرنگار برنا گفت: همواره در هر تورنمنتی بازی اول از اهمیت بالایی برخوردار است. من اعتقاد دارم برای تیم ما هیچ‌کس بهتر از کی‌روش نیست و او هم در شرایط فعلی به هیچ عنوان نمی‌خواهد کوتاه بیاید و بنده معتقدم باید شرایط رفتاری او را نیز مانند گذشته تحمل کنیم. نباید در جهت تخریب او و بازیکنان در برهه حساس فعلی کاری انجام دهیم و همه باید از تیم ملی حمایت کنند.

وی افزود: متاسفانه ما عادت بدی داریم و این است که برای مطرح کردن خودمان در فضای مجازی هر کاری می‌کنیم و مهم نیست برای تیم ملی حاشیه ایجاد شود یا خیر؟

بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون گروه تیم ملی ایران در جام ملت‌ها تصریح کرد: در این بازی‌ها غیر از ژاپن هیچ تیمی در قد و قواره ایران نیست و در گروه ما نیز تیم قدرتمندی وجود ندارد که بتواند برای تیم‌مان مشکل ایجاد کند.

فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا نبود جهانبخش می‌تواند تاثیری در بازی امروز داشته باشد؟ اظهار داشت: خیر؛ ما چند مهاجم داریم که با کمی فاصله در یک سطح هستند. به نظر من در حال حاضر نبود وریا غفوری در سمت راست می‌تواند نگران کننده باشد اما نبود یک مهاجم خیر. به هرحال امیدوارم تیم ملی بتواند در این رقابت‌ها با قدرت تا پای فینال پیش بیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز