در مسابقات رقم خورد؛

پیروزی پرگل امیدها و نوجوانان پرسپولیس

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۴:۵۵
کد خبر: ۷۹۶۹۸۵
پیروزی پرگل امیدها و نوجوانان پرسپولیس
نوجوانان و امیدهای پرسپولیس در رقابت‌های این هفته به پیروزهای پرگل دست پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نوجوانان پرسپولیس در رقابت‌های هفته ماقبل پایانی خود، این هفته به مصاف تیم راه آهن رفتند. شاگردان رضا جباری که اکثر آنها را همان بازیکنان تیم نونهالان تشکیل می‌دادند، در این دیدار به پیروزی چهار بر دو رسیدند. امیرحسین آقایاری، ابوالفضل رمضان‌تبار، علی محمدزاده نودهی و امین اسلامی در این دیدار برای سرخپوشان گلزنی کردند تا 21 امتیازی شوند، اما این امتیاز برای حفظ این تیم در لیگ برتر کافی نبود. آنها در آخرین هفته رقابت‌ها، جمعه 21 دی ماه به مصاف تیم ایرانمهر می‌روند.

جوانان پرسپولیس هم این هفته با تک گل امیرحسین نوری برابر جوانان نیروی زمینی به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. این بازی در چارچوب دیدارهای هفته 27 مسابقات انجام شد و شاگردان منصور هاشمی در این 27 بازی، به 45 امتیاز رسیده‌اند و در مکان ششم جدول قرار دارند. آنها در سه بازی پایانی خود باید برابر حریفانی قرار بگیرند که در مکان‌های 12، 1 و 9 جدول قرار دارند. مصاف آنها برابر سایپا در هفته بیست و نهم در حالی انجام می‌شود که آن تیم برای قهرمانی، رقابت سنگینی با پیکان دارد.

امیدهای پرسپولیس هم این هفته آخرین بازی فصل خود را انجام دادند. آنها در چارچوب دیدارهای هفته سی‌ام بازی‌ها برابر نیرومندان نامدار به میدان رفتند و این تیم را در آخرین بازی فصل خود با نتیجه 3 بر یک مغلوب کردند. گل‌های این بازی را مهدی عبدی، محمد حسینی و ارسلان آزادی برای سرخپوشان به ثمر رساندند. شاگردان اسماعیل حلالی با این پیروزی به مجموع 48 امتیاز در 28 بازی رسیدند و از این جهت تا قبل از پایان بازی‌های تیم جوانان، بهترین عملکرد را در میان تیم‎های پایه داشته‌اند و در دوران محرومیت به مقام پنجمی دست پیدا کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز