همیشه یاد و خاطره این بزرگوار به بهترین وجه ممکن باقی خواهد ماند؛

علایی مقدم: جهان پهلوان تختی، اسوه اخلاق، مردانگی و الگوی کامل برای ورزشکاران است

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۲:۳۳
کد خبر: ۷۹۷۰۶۴
علایی مقدم: جهان پهلوان تختی، اسوه اخلاق، مردانگی و الگوی کامل برای ورزشکاران است
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوبن بمناسبت 17 دی ماه سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در جمع معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:جهان پهلوان تختی الگوی کامل رعایت اخلاق پهلوانی است و این اخلاق و منش در ورزش باید در اولویت فعالیت قهرمانان و ورزشکاران باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بمناسبت 17 دی ماه سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در جمع معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: جهان پهلوان تختی الگوی کامل رعایت اخلاق پهلوانی است و این اخلاق و منش در ورزش باید در اولویت فعالیت قهرمانان و ورزشکاران باشد.

وی افزود: همیشه یاد و خاطره این بزرگوار به بهترین وجه ممکن باقی خواهد ماند،از این‌رو فقط نباید سالی یک مرتبه درباره وی صحبت شود؛ بلکه باید همیشه از خصلت و مردانگی‌های تختی برای جوانان و نوجوانان سخن گفته شود تا ورزشکاران نسل جدید تختی را الگوی خود قرار دهند.

علایی مقدم جهان پهلوان تختی را به عنوان الگوی کامل رعایت اخلاق پهلوانی معرفی کرد و افزود: این اخلاق و منش در ورزش باید در اولویت باشد و نباید در حاشیه قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به وجه تمایز جهان پهلوان تختی نسبت به دیگر قهرمانان اظهار داشت: لطف خداوند شامل حال جهان پهلوان تختی شد؛ وی همواره در خاطره‌ها باقی خواهد ماند و برای همیشه زنده است، تختی همیشه در قلب ما به عنوان یک قهرمان صرف نبوده است و او را به عنوان یک پهلوان کامل می‌شناسیم.

علایی مقدم اظهار داشت: مردم استان قزوین از گذشته با خصلت پهلوانی شناخته شده‌اند و ما پهلوانان بزرگی را در قزوین داشته و داریم و ورزشکاران باید به گونه‌ای رفتار کنند که این خصلت ارزشمند خدشه‌دار نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان اسستان قزوین در خاتمه گفت: جوانان سعی کنند تنها یک قهرمان نباشند، بلکه پهلوان باشند و اگر می‌خواهند حرفی برای گفتن در ورزش قهرمانی داشته باشند؛ باید مسیر جهان پهلوان تختی را که همان پهلوانی است در پیش بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز