پیروز جغتاپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با یمن برای ایران آسان نیست/ تیم ملی می‌تواند تهاجمی‎تر بازی کند/ نساجی مازندران به مربی بومی نیاز دارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۹۷۰۷۱
بازی با یمن برای ایران آسان نیست/ تیم ملی می‌تواند تهاجمی‎تر بازی کند/ نساجی مازندران به مربی بومی نیاز دارد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی کشورمان مقابل یمن بازی راحتی نخواهد داشت و نباید این تیم را دست و پا بسته بداند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیروز جغتاپور، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره دیدار ایران و یمن در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: تیم ملی کشورمان در دیدارهای جام ملت‌های آسیا بازی سختی خواهد داشت. همه تیم‌ها برای عنوان قهرمانی به این مسابقات آمدند. روز گذشته اردن، فلسطین و هند با عملکرد خود مقابل رقبا شگفتی ساز شدند. تیم ملی کشورمان مقابل یمن بازی راحتی نخواهد داشت و نباید این تیم را دست و پا بسته بداند.

وی ادامه داد: معتقدم این جام ملت‌های آسیا بسیار جذاب است زیرا تیم‌ها هزینه کردند و برای رسیدن به جام راهی امارات شدند. هرکدام از تیم‌ها مربیان خارجی خوبی را در اختیار گرفتند و جام ملت‌های آسیا جنگ تیم‌ها نیست بلکه جنگ مربیان است. کی‌روش از مربیان با دانشی است که از بازیکنان تیم به خوبی می‌داند چگونه استفاده کند.

جغتاپور با اشاره به اینکه در گذشته با نبود بازیکن صاحب نامی تیم ملی کشورمان با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شد، بیان کرد: اکنون با تفکرات خوب کی‌روش تیم ملی ایران با وجود مصدومیت بازیکنی با چالش مواجه نمی‌شود. زمانی که در جام جهانی سیدجلال خط خورد من به عنوان یک فوتبالی خیلی نگران شدم. بعد از بازی نخست تیم ملی روزبه چشمی مصدوم شد برای بازی بعدی نگرانی من بیشتر شد اما کی‌روش با استفاده از حسینی نشان داد چه مربی توانمندی است. غیبت جهانبخش نمی‌تواند نگران کننده باشد زیرا بازیکنان خوبی در تیم ملی هستند که می‌توانند یکدیگر را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه در جام ملت‌های آسیا از حالت دفاعی باید خارج شویم، افزود: مقابل تیم‌های آسیایی می‌توانیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی به زیبایی از حالت دفاع به فاز حمله می‌رفت که این یکی از نکات قابل توجهی بود و عملکرد تیم ملی ایران را در گروه سخت جام جهانی درخشان کرد.

جغتاپور درباره اتفاقات اخیر در باشگاه نساجی مازندران و رفت و برگشت‌های متعدد جواد نکونام، سرمربی این تیم، گفت: معتقدم اگر مربی بومی برای این تیم انتخاب می‌شد اینقدر اتفاقات ناگوار برای این تیم شکل نمی‌گرفت. نساجی مازندران ریشه‌دار است و هوادار برای این تیم همه تلاش خود را می‌کند. باید از بزرگان این رشته ورزشی مازندران در بدنه مدیریتی استفاده کنند تا با مشاوره‌های دلسوزانه آنها نساجی به شرایط خوبی برسد و از حاشیه‌های پیش آمده رها شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز