بهزاد داداش‌زاده:

حمایت وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی فوتبال در تاریخ بی‌نظیر است

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۲:۴۲
کد خبر: ۷۹۷۳۰۰
حمایت وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی فوتبال در تاریخ بی‌نظیر است
ملی پوش اسبق فوتبال ایران گفت: حمایتی که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از تیم ملی ایران در این دوره کرده در تاریخ بی نظیر است و در این دوره بیشترین امکانات و خواسته سرمربی تامین شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا گفت: واقعیت این است که در این دوره نسبت به دوره های گذشته که ما هم بازی می کردیم تفاوت های زیادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در این دوره هم از لحاظ امکانات و سخت افزار و هم از لحاظ نرم افزاری و حمایت های بسیار خوبی از تیم ملی شده و انصافاً وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال همه‌جوره حامی تیم و سرمربی تیم ملی بوده اند.

داداش زاده گفت: تیم ملی ایران شاکله همان تیم جام جهانی ۲۰۱۸ را دارد، بازیکنان شناخت خوبی از هم دارند، تورنومنت های خوب و سختی را پشت سر گذاشته اند و با توجه به اینکه دو دوره جام جهانی هم با همین تفکر و شاکله به میدان رفته است، در این دوره از جام ملتها انتظار از تیم ملی قهرمانی است.

وی با تاکید بر این که آرزوی همه ایرانی ها قهرمانی جام ملت های آسیا است نه رسیدن به نیمه نهایی، افزود: ما در دوره های گذشته با مربیان داخلی و با کمترین امکانات و هزینه به نیمه نهایی رفته ایم و سوم آسیا هم شده ایم، پس در این دوره که حمایت های بسیار خوبی شده، توقع ما قهرمانی است.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران با بیان این که آقای کی‌روش باید بپذیرد که اهالی فوتبال ایران نگران و دلسوز تیم ملی هستند، تصریح کرد: آقای کی‌روش همانطور که قلب بازیکنانش را تسخیر کرده، باید قلب مردم و مسئولین که بیشترین حمایت ها را از او و تیم ملی فوتبال داشتند را نیز تسخیر کند.

داداش زاده که در سال های نه چندان دور پیراهن دو تیم سرخابی پایتخت را برتن داشته، همچنین درخصوص نفرات تیم ملی گفت: انتخاب بازیکنان حق سرمربی هر تیمی است ولی اعتقاد شخصی من این است که از لیگ داخلی ایران استفاده خوبی نشده و بیشتر بازیکنان ما لژیونر هستند ولی در هر حال این اختیار سرمربی است و همه به آن احترام می گذاریم و حامی تیم ملی هستیم تا به امید خدا قهرمان شود و دل مردم را شاد کند.

وی با بیان این که هرچه فوتبال ما آرامش بیشتری داشته باشد موفق تر است، افزود: حمایتی که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از تیم ملی ایران در این دوره کرده، در تاریخ بی نظیر است و در این دوره بیشترین امکانات و خواسته سرمربی تامین شده است.

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: ما یک تیم درون زمین داریم و یک تیم دیگر از تیم داخل زمین پشتیبانی می کند تا موفقیت کسب کند و اگر موفقیتی به دست آید افتخارش برای همه ایران است.

نظر شما