رسول کربکندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شروع ایران طوفانی بود/ یمن برنامه مشخصی نداشت/ کی‌روش نباید وارد حاشیه شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۴:۴۴
کد خبر: ۷۹۷۴۴۰
شروع ایران طوفانی بود/ یمن برنامه مشخصی نداشت/ کی‌روش نباید وارد حاشیه شود
پیشکسوت فوتبال گفت: تیم‌هایی مانند یمن اگر همان دقایق ابتدایی گل بخورند دیگر نمی‌توانند تفکرات و برنامه ریزی‌های قبلی خود را در بازی پیاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال کشورمان، درخصوص پیروزی پنج بر صفر تیم ملی ایران برابر یمن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شروع خوب و طوفانی بود. بازی‌های گروهی سختی‌های خاص خودش را دارد و خیلی از تیم‌ها شناخت خوبی از هم ندارند. تیم ملی ایران آمادگی خوبی را قبل از جام ملت‌ها پشت سر گذاشته بنابراین بازی خوبی هم را به نمایش گذاشت و در کل تیم با نشاطی داشتیم.

وی افزود: تیم‌هایی مانند یمن اگر همان دقایق ابتدایی گل بخورند دیگر نمی‌توانند تفکرات و برنامه ریزی‌های قبلی خود را در بازی پیاده کنند. تیم ملی ایران از این فرصت خوب استفاده کرد و توانست در همان دقایق نخست صاحب چند گل با ارزش شود و در ادامه نیز روند بازی را در دست بگیرد.

کربکندی درمورد عملکرد مهدی طارمی در بازی با یمن اظهار کرد: طارمی بازیکن مورد علاقه کی‌روش است. بازیکن فنی است که از فرصت‌ها خوب استفاده می‌کند و فقط باید از حاشیه دوری کند. نشان دادن عدد 6 پس از گل دوم کار جالبی نبود و به نظرم از این دست حواشی دوری کند قطعا می‌تواند در بازی‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال درباره صحبت‌های کی‌روش علیه برانکو در نشست خبری پس از بازی گفت: برای من عجیب است که دو مربی حرفه‌ای چرا این گونه درمورد یکدیگر رفتار می‌کنند. بدون شک الان زمان مناسبی برای هیچکدام نیست که بخواهند وارد حاشیه شوند.

وی درپایان درمورد دیدار شنبه ایران برابر ویتنام هم افزود: شناخت خیلی زیادی از این تیم ندارم ولی می‌دانم رقیب سرسختی برای ایران نیست. قطعا در این دیدار هم می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را به ارمغان بیاوریم.

نظر شما