مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برد مقابل یمن روحیه‌بخش بود/ مجادله کی‌روش و برانکو به ضرر فوتبال ایران است/ تیم ملی به آرامش نیاز دارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۵:۲۵
کد خبر: ۷۹۷۴۷۵
برد مقابل یمن روحیه‌بخش بود/ مجادله کی‌روش و برانکو به ضرر فوتبال ایران است/ تیم ملی به آرامش نیاز دارد
بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: پیروزی مقابل یمن از نظر روحی برای تیم خوب بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی رجب زاده، بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بازی با یمن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خوبی بود. تیم سرحالی داشتیم. پیروزی مقابل یمن از نظر روحی برای تیم خوب است. قطعا تاثیرات مثبت آن را در بازی‌های بعدی خواهیم دید. البته نباید فراموش کنیم که تیم ایران در 10 دقیقه اول یک موقعیت گل به تیم یمن داد و در بازی‌های بعدی باید خیلی مراقب باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن ایران در این دیدار عملکرد بهتری داشت، اظهار کرد: همه خوب کار کردند. بچه ها همه بازیکن‌های قابلی هستند. معتقدم عملکرد تک تک بازیکن‌ها در پست‌های اختصاصی خود قابل قبول بود.

رجب زاده درمورد صحبت‌های کی روش درخصوص برانکو پس از بازی با یمن گفت: خیلی اطلاعی ندارم در این رابطه ولی ماجرای این دو مربی بر کسی پوشیده نیست و باید درک کنیم در این شرایط وارد حاشیه نشویم.

بازیکن اسبق تیم ملی درپایان درمورد دیدار با ویتنام بیان کرد: در این 8 سالی که بازی‌های تیم ملی را تماشا کردم در تمام بازی‌هایی که تیم ملی گلی را دریافت نکرده و گل اول را زده در ادامه بازی خوبی را انجام دادیم ولی در دیدارهایی که هنوز بازی بدون گل ادامه دارد متاسفانه بازی خوبی را شاهد نبودیم.این نوع بازی قطعا جزو سیاست‌های کی‌روش است. تا زمانی که گل نزدیم در خط دفاع بیشتر کار می‌کنیم ولی پس از زدن گل اول کم کم بازی هجومی را شروع می‌کنیم. درمورد بازی با ویتنام هم این برد انگیزه خوبی به همه داد و بدون شک در این بازی هم می‌توانیم به پیروزی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز