زلاتکو کرانچار:

تیم ملى ایران آمادگى و کیفیت خودش را به خوبى نشان داد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۱:۴۶
کد خبر: ۷۹۷۴۹۶
تیم ملى ایران آمادگى و کیفیت خودش را به خوبى نشان داد
سرمربى تیم ملى امید با تمجید از بازى ملى پوشان فوتبال ایران برابر یمن اظهار داشت: بازیکنان تیم ملى در بازى با یمن خواست‌هاى کى‌‎روش را عملى کردند و با نمایشى قابل توجه پیروز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زلاتکو کرانچار درخصوص نخستین بازى ایران در جام ملت های آسیا گفت: شاهد بازى خوبى از تیم ملى ایران بودیم که با پیروزى شاگردان کى روش همراه بود. بازیکنان خواسته هاى سرمربى را به خوبى اجرا کردند و نشان دادند با آمادگى کامل وارد این رقابت ها شدند. به عقیده من روند آماده سازى تیم بسیار خوب بوده و این تیم با هدایت کى روش مى تواند به جمع چهار تیمى پایانى راه یابد. امیدوارم روند خوب تیم ایران و پیروزى ها در مسابقات بعدى نیز ادامه پیدا کند.

سرمربى امید درخصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبى را پشت سر گذاشته ایم و تا پیش از حضور در تورنمنت قطر ٤ تمرین مهم دیگر در پیش داریم. لازم است درمورد شرایط تیم بگویم که از نظر روحى و جسمى همچنین انگیزه و تمرکز اعضاى تیم در وضعیت بسیار خوبى هستند و به واقع از این شرایط راضى هستم گام به گام در مسیرى که هستیم حرکت مى کنیم تا به هدف مورد نظر خودمان برسیم. در تورنمنت قطر تلاش مى کنیم همچنان نتایج خوبى کسب کنیم و روند خوب نتیجه گیرى در بازى هاى تدارکاتى را دنبال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز