حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هواداران انتظار نداشته باشند تیم ملی در هر بازی پنج گل بزند/ نشان دادیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را داریم

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۱:۴۱
کد خبر: ۷۹۷۵۷۳
هواداران انتظار نداشته باشند تیم ملی در هر بازی پنج گل بزند/ نشان دادیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را داریم
مهاجم پیشین تیم ملی ایران گفت: بی‌تردید تیم های دیگر گروه مانند ویتنام و عراق بازی ما را آنالیز می کنند و تیم خود را به نوعی مقابل ما خواهند چید که نقاط قوت ما کارآیی خود را نداشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیرامون نخستین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا و پیروزی پرگل مقابل یمن به خبرنگار برنا گفت: در یک تورنمنت بسیار مهم است که تیم ها بازی نخست خود را چگونه برگزار می کنند، خوشبختانه ما استارت اولیه بسیار خوبی داشتیم و این به لحاظ روحی و روانی روی تیم ما اثر بسیار مثبتی خواهد گذاشت و تیم ملی شروع بسیار خوبی داشت.

وی درباره بازی تیم ملی با ویتنام نیز عنوان کرد: هواداران باید بدانند ما نمی توانیم به هر تیمی پنج گل بزنیم، بی تردید تیم های دیگر گروه مانند ویتنام و عراق بازی ما را آنالیز می کنند و تیم خود را به نوعی مقابل ما خواهند چید که نقاط قوت ما کارآیی خود را نداشته باشند. البته من اعتقاد دارم ما به عنوان تیم نخست از این گروه صعود می کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران در ادامه افزود: امروز باید ببینیم ویتنام و عراق در چه سطحی هستند، اگرچه بنده معتقدم تیم ملی با این عملکرد می تواند، پله به پله بالا برود. برای رسیدن به مراحل نهایی کار سختی در پیش داریم، تیم هایی مانند ژاپن، کره، عربستان، چین و استرالیا در مراحل بالا رقیبان سختی می شوند. فکر نکنید استرالیا یک بازی باخته و کار آن تمام است، خیر قطعا این تیم به مراحل پایانی صعود می کند و جزو هشت تیم برتر خواهد بود.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما توان بالایی دارد و دیروز با برد پرگل و بازی مقتدرانه ای که جلوی یمن به نمایش گذاشتیم، نشان دادیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز