حسین اوجاقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کیفیت لیگ ووشو بهتر شده است/ ژن جنگندگی در بازیکنان وجود دارد/ تیم ملی ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۶:۱۸:۰۷
کد خبر: ۷۹۷۷۱۸
کیفیت لیگ ووشو بهتر شده است/ ژن جنگندگی در بازیکنان وجود دارد/ تیم ملی ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود
سرمربی تیم وشوو پارس جنوبی جم گفت: در لیگ امسال همه تیم‌ها قدرتمند هستند و نمی‌توان تیمی را قهرمان معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین اوجاقی، سرمربی تیم ووشو پارس جنوبی جم، درباره وضعیت لیگ ووشو در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد مسابقات قهرمانی جوانان کشور را در پیش داریم. لیگ خوبی در نیم فصل نخست برگزار شد و همه تیم‌ها عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در لیگ امسال همه تیم‌ها قدرتمند هستند و نمی‌توان تیمی را قهرمان معرفی کرد. جدال در لیگ امسال بسیار سخت است و رقابت‌ها هم تنگاتنگ شده و امیدواریم در این دوره بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و شرایط خوبی در تیم ایجاد شود. براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد در زمان معین تمرینات تیم هم آغاز می‌شود.

اوجاقی درباره وضعیت مصدومیت سیفی، بازیکن ملی‌پوش پارس جنوبی جم، بیان کرد: سیفی از ناحیه زانو دچار آسیب شد و بعد از عمل جراحی اکنون دوران نقاهت خود را سپری می‌کند. متاسفانه این رزمی‌کار تا به اینجای مسابقات لیگ را از دست داد و امیدواریم بعد از گذشت دوران نقاهت بدون مشکل به اردوهای تیم ملی برسد.

وی درباره وضعیت تیم ملی ایران، اضافه کرد: تیم ملی اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. امیدوارم تا آغاز تمرینات ورزشکاران ووشو با آمادگی کامل در اختیار تیم ملی قرار بگیرند تا در رقابت‌های پیش رو به نتایج خوبی برسیم.

اوجاقی درباره برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا، بیان کرد: تیم ملی فوتبال ایران با روحیه جنگندگی توانست مقابل یمن به برد پرگل برسد. شرایط تیمی برای بازیکنان بسیار مناسب است. این برد باعث شد تا ملی‌پوشان از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آل برسند. من یک مقطعی پیش از رقابت‌های جام جهانی تیم ملی را همراهی کردم این روحیه جنگندگی بازیکنان را به دلیل همکاری مقطعی با تیم نبود بلکه این روحیه ذاتا در بازیکنان تیم ملی بود.

وی یادآور شد: در زمان کوتاهی که در تیم ملی ایران حضور داشتم کلید اعتماد به نفس بازیکنان را روشن کردم. کی‌روش مربی زرنگ و باهوشی است. به خوبی ژن جنگندگی را به بازیکنان تزریق کرد، البته بازیکنان تیم ملی ایران هم روحیه جنگندگی داشتند که به خوبی توانستند در این دیدار به برد پرگلی برسند.

اوجاقی گفت: تیم ملی ایران می‌تواند مقابل ویتنام هم به برد پرگل برسد. این روحیه خوب بازیکنان تیم ملی حفظ شود شک نکنید با اقتدار قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شویم. به نظرم تیم ملی ایران با بیش از سه گل مقابل ویتنام پیروز میدان خواهد شد و به سه امتیاز شیرین دست پیدا می کنیم.

نظر شما