عراق۳ویتنام ۲؛

عراق بازی باخته را با برد عوض کرد/ ایران به دلیل تفاضل گل صدرنشین گروه چهارم شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۰:۴۱
کد خبر: ۷۹۷۷۷۸
عراق بازی باخته را با برد عوض کرد/ ایران به دلیل تفاضل گل صدرنشین گروه چهارم شد
تیم ملی فوتبال عراق موفق شد با نتیجه 3بر2 تیم ویتنام را از پیش رو برداشت و با تیم کشورمان در گروه چهارم هم امتیاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ویتنام و عراق دو تیم هم‌گروه ایران در جام ملت‌های آسیا از ساعت 17 امروز به مصاف هم رفتند. دو تیم از همان ابتدا  فوتبال جسورانه‌ای را به نمایش گذاشتند. کوانگ های و ولید علی در 10 دقیقه ابتدایی موقعیت‌هایی را در این دیدار از دست دادند و نتوانستند گلزنی کنند.

در دقیقه 24 مسابقه در شلوغی دروازه، علی فائز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا ویتنام با یک گل از حریف خود پیش بیفتد. با این حال عراقی‌ها جلو کشیدند و در دقیقه 35 مسابقه مهند علی توانست به زیبایی با عبور از دو بازیکن، دروازه ویتنام را باز کند.

بعد از این گل، بازیکنان ویتنام صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند ولی نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند. در نهایت نگوین کونگ در دقیقه 42 موفق شد روی ریباند، دروازه عراق را برای بار دوم باز کند تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک ویتنامی‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم عراق فشار حملات خود را افزایش داد و طارق همام ستاره استقلال نیز به میدان آمد تا پس از رسن بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس دومین بازیکن تعویضی عراق باشد، در دقیقه 60حسین علی با حرکتی زیبا در سمت چپ زمین، یکی از مدافعان ویتنام را جای گذاشت و ارسال دقیقی انجام داد که سانتر او و ضربه سر مهند علی را دانگ وان به خوبی برگشت داد و در ادامه تی دانگ مانع از گلزنی مهاجم عراقی شد، اما در نهایت همام از راه رسید و با شوتی که به پای دوی مان برخورد کرد، گل دوم تیمش را زد تا تعویضی طلایی لقب بگیرد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه90+1 عراق صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که علی عدنان به زیبایی هر چه تمام با یک ضربه زیبا دروازه ویتنام را باز کرد تا عراق بازی باخته را در آخرین دقایق با برد عضو کند و با نتیجه 3بر2 به برتری دست پیدا کند.بدین ترتیب در پایان دور نخست در گروه چهارم، تیم عراق  با کسب 3 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر پشت سر تیم ملی کشورمان در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت ،ویتنام و یمن هم به دلیل تفاضل گل و بدون امتیاز به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز