روز جمعه و در مجموعه انقلاب کرج؛

اهدای بازوبند توسط خانواده معظم شهدا/ پهلوان کشتی کشور در سال ۹۷ مشخص می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۸:۱۲
کد خبر: ۷۹۸۱۸۲
صاحب بازوبند پهلوانی سال 1397 روز جمعه هفته جاری با انجام رقابت‌های یادواره پهلوان‌باشی، علیرضا سلیمانی در استان البرز، مشخص می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های قهرمانی کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور، یادواره قهرمان بزرگ کشتی ایران و جهان «علیرضا سلیمانی» روز جمعه 21 دی ماه در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می شود. این مسابقات در 6 وزن به انجام می‌رسد و نفر اول سنگین وزن، صاحب بازوبند پهلوانی سال 97 خواهد شد که بازوبند پهلوان کشور توسط خانواده معظم یکی از شهداء بر بازوی پهلوان کشور بسته می شود. این مسابقات از ساعت 8:30 صبح با برگزاری مسابقات مقدماتی تا مشخص شدن فینالیست ها آغاز می شود و رقابت های فینال از ساعت 14 آغاز خواهد شد.

مرحوم سلیمانی دارنده شش بازوبند پهلوانی بود که اردیبهشت 1393 درگذشت.سلیمانی در مسابقات جهانی 1989 مارتینی سوئیس موفق شد بروس بومگارتنر قهرمان نامدار آمریکایی را شکست دهد و تنها مدال طلای تاریخ کشتی ایران در سنگین وزن جهان را تصاحب کند. بومگارتنر دارنده 13 مدال جهان و المپیک (9 مدال جهانی و 4 مدال المپیک) بود که پیروزی در فینال مسابقات جهانی 1989 در آن زمان، سلیمانی را به شخصیتی بسیار پرآوازه تبدیل کرد. در حال حاضر جابر صادق زاده دارنده بازوبند پهلوانی کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز