محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کی‌روش به درستی گفت ایران هفت فینال پیش‌رو دارد/ به عنوان سرگروه صعود خواهیم کرد/ فوتبال آسیا پیشرفت زیادی داشته است

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۵:۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۹۸۲۰۲
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است فوتبال آسیا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و در این دوره از رقابت‌ها کره، عربستان، ژاپن و استرالیا تیم‌های خوبی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا زادمهر، پیشکسوت ملی‌پوش تیم فوتبال ایران، درباره پیروزی ملی‌پوشان ایران مقابل یمن در اولین بازی جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم ملی ایران در دیدار نخست با قدرت کار خود را در این تورنمنت آغاز کرد و این نکته نیز بسیار مهم بود ملی‌پوشان گام اول را محکم برداشتند.

وی در ادامه افزود: کی‌روش به درستی گفت ما هفت فینال در پیش داریم و من امیدوارم بتوانیم تا فینال هفتم همین‌گونه با قدرت پیش برویم. بازی بعدی تیم ملی ایران با ویتنام است و دیدید که عراق با خوش شانسی توانست این تیم را مغلوب کند اما روی هم رفته قدرت ما بیشتر از ویتنام است و این تیم را نیز از پیش‌رو بر می‌داریم.

زادمهر درباره سطح فنی جام ملت‌ها عنوان کرد: فوتبال آسیا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و در این دوره از رقابت‌ها کره، عربستان، ژاپن و استرالیا تیم‌های خوبی هستند. البته اردن تیم استرالیا را مغلوب کرد اما آن بازی یک اتفاق بود. به هر ترتیب هیچ تیمی نیست که بخواهیم بگوئیم ضعیف است. کشورهای آسیایی در زمینه فوتبال سرمایه‌گذاری زیادی کردند و نتیجه آن هم کم‌کم در حال مشخص شدن است.

سرپرست سابق تیم پرسپولیس اظهار داشت: مردم انتظاری جز قهرمانی از تیم ملی ندارند و البته قهرمانی هم در این دوره کار ساده‌ای نیست اما بنده معتقدم با توجه به نوع بازی تیم ملی تحقق این امر شدنی است و ما می‌توانیم در این بازی‌ها به عنوان نخست دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز