با انتشار گزارشی؛

رسانه ویتنام قاتل ایرانی تیمش را معرفی کرد+عکس

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۴:۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۹۸۲۵۰
رسانه ویتنام قاتل ایرانی تیمش را معرفی کرد+عکس
رسانه ویتنامی با انتشار گزارشی از مهدی طارمی ملی پوش کشورمان به عنوان قاتل ایرانی یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی روش موفق شد در دیدار نخست جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل یمن به پیروزی ۵ بر صفر برسد، باید در دومین بازی با ویتنام دیدار کند. شاگردان پارک هانگ سئو در تیم ملی ویتنام در دیدار اول با عراق در دقایق پایانی ۳ بر ۲ شکست خوردند و اکنون باید رو در رو ایران قرار بگیرند.

رسانه سو‌ها ویتنام با انتشار گزارشی نوشت: تیم ملی ایران در دیدار نخست مقابل یمن ۵ بر صفر به برتری رسید و مهدی طارمی موفق به ثبت دبل (۲ گل در یک بازی) شد. قاتل ایرانی پیش از این مقابل فلسطین و قطر گلزنی کرده بود و مهاجم بسیار خطرناکی است.

 

این بازیکن فوتبال خود را از شاهین بوشهر آغاز کرد و سپس درخشش خود را در پرسپولیس ادامه داد. طارمی در فصل نخست حضور خود در لیگ برتر ۷ گل زد، اما در فصل بعدی آقای گل لیگ ایران شد و پس از حواشی زیاد به الغرافه قطر پیوست. او از سال ۲۰۱۵ در تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد و در ۳۶ بازی ۱۵ گل برای کشورش به ثمر رساند و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد.

سو‌ها در پایان نوشت: تیم ملی ویتنام در دیدار مقابل عراق ۳ گل دریافت کرد و مربی این تیم باید فکری برای کنترل این بازیکن کنند. طارمی می‌تواند کمک زیادی به کی روش و تیم ملی فوتبال ایران کند تا آن‌ها طلسم ۴۳ را بشکنند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های ایران و ویتنام، روز شنبه ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

نظر شما