برای ادامه همکاری با والیبال ایران؛

ایگور با تیم ملی به توافق رسید

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۹۸۳۵۴
ایگور با تیم ملی به توافق رسید
با پایان جلسه پنج ساعته مسوولان فدراسیون والیبال سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان، طرفین برای ادامه همکاری به توافق دست پیدا کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال وایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال در این جلسه پس از نزدیک به 5 ساعت مذاکره، به نتایج مثبتی رسیدند.

بررسی دقیق تقویم تیم ملی والیبال ایران در سال آینده، بندهای قرارداد کولاکوویچ، نحوه پرداخت و دستمزد کادرفنی و ارزیابی شرایط کلی تیم ملی در آینده موضوعاتی بود که در جلسه سرپرست فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان نشست، توافقات کلی برای امضا رسمی قرارداد کولاکوویچ صورت گرفت و قرار بر این شد تا هفته آینده در مراسمی رسمی قرارداد سرمربی تیم ملی ایران و فدراسیون والیبال امضا شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بامداد دیروز (چهارشنبه) برای آغاز جلسات هماهنگی و رسیدگی به برنامه های پیش روی تیم ملی وارد تهران شد. او پس از پایان رقابت های قهرمانی والیبال جهان که به میزبانی بلغارستان و ایتالیا برگزار شده بود طبق قرارداد راهی کشورش شد تا به استراحت و دیدار با خانواده خود بپردازد.

تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها در دور گروهی با 11 امتیاز به مرحله دوم صعود کرد اما در این مرحله در گروه G با آمریکا، کانادا و بلغارستان هم گروه شد و در پایان با قبول سه شکست پیاپی و کسب تنها یک امتیاز از راه یابی به جمع شش تیم پایانی بازماند و در نهایت در رده سیزدهم قرار گرفت.

نظر شما