کریم انصاری‌فرد:

بازی با ویتنام، دومین فینال ایران است/ در فوتبال روز دنیا حریف آسان نداریم

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۹۸۵۳۷
بازی با ویتنام، دومین فینال ایران است/ در فوتبال روز دنیا حریف آسان نداریم
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه کدام بازیکن گل بزند، مهم نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کریم انصاری فرد با اشاره به پیروزی ایران در نخستین مسابقه خود در جام ملت های آسیا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را مقابل یمن برگزار کردیم و یکی از بهترین نتایج را در روز اول به دست آوردیم و الان همه چیز برای بازی دوم آماده است؛ این دومین فینالی است که پیش رو داریم و در حال حاضر همه تمرکزمان روی همین بازی است.

او افزود: در فوتبال روز دنیا حریف آسان نداریم. بازی دیروز ترکمنستان مقابل ژاپن را دیدید که این تیم چقدر خوب کار کرد. همه بازی‌ها سخت است. تیم ملی وارد مسابقات شده تا بهترین نتایج را کسب کند و بنابراین هیچ بازی برای ما آسان نیست.

انصاری فرد درباره اینکه همه از تیم ملی انتظار قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارند، گفت: این موضوع انگیزه خوبی به بازیکنان می‌ دهد. وقتی مردم این توقع را دارند بازیکنان انرژی می‌گیرند. مهمتر از قهرمانی، بازی با ویتنام است که در پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: ما از ابتدای اردو تمرینات پنالتی را انجام می دهیم و شرایط فرق می‌کند و روند هر بازی در ضربه‌ای که می خواهی بزنی تاثیرگذار است. همه بازیکنان به قدری آماده هستند که اگر پشت توپ قرار بگیرند، بتوانند برای تیم ملی ایران گلزنی کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا مقابل یمن به پیروزی پر گل 5 بر صفر رسید و روز شنبه (22 دی) در دومین بازی خود به مصاف ویتنام خواهد رفت.

هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا 2019 در کشور امارات در حال برگزاری است و تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های عراق، ویتنام و یمن همگروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز