استادیوم سه هزار نفری والیبال کاشان تا دوسال آینده افتتاح خواهد شد؛

سلطانی‌فر: امیدواریم تا پایان دولت تدبیروامید اکثر پروژه‌های بزرگ را به بهره‌برداری برسانیم/ رغبت و تمایل بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در ورزش بسیار زیاد است

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۹۸۵۴۳
سلطانی‌فر: امیدواریم تا پایان دولت تدبیروامید اکثر پروژه‌های بزرگ را به بهره‌برداری برسانیم/ رغبت و تمایل بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در ورزش بسیار زیاد است
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سرکشی به پروژه های عمرانی شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۳۶۰۰ پروژه ناتمام عمرانی در سراسر کشور داریم که بر اساس اولویت افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به دو استان قم و اصفهان از روند تکمیل چندین پروژه ورزشی بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در کاشان در جمع خبرنگاران گفت: سالن ورزشی ۳۰۰۰ نفره کاشان به دلیل محدودیت منابع مالی مثل بسیاری از پروژه های عمرانی دیگر در چند سال گذشته روند کندی داشته اما امیدواریم با یک ردیف بودجه اختصاصی در سال آینده این استادیوم زیبا که حق مردم کاشان است را نهایتا تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسانیم.

دکتر سلطانی فر درخصوص پروژه های نیمه تمام عمرانی در سراسر کشور گفت: از دو سال پیش تاکنون که مسئولیت وزارت ورزش و جوانان را به عهده گرفتیم بیش از ۴۵۰۰ پروژه ناتمام ورزشی در سراسر کشور داشتیم که اکنون به حدود ۳۶۰۰ پروژه رسیده است و پروژه های بسیار دیگری هم بر اساس اولویت بزودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: امسال حدود ۵۰۰ پروژه ورزشی یا افتتاح شده یا خواهد شد که این به نوبه خودش یک رکورد است. همچنین یک سری پروژه های ناتمام دیگر داریم که بعضی از آنها از جمله حدود ۱۲ استادیوم ۶ هزار نفره، دو استادیوم ۱۵ هزار نفری در زنجان و ارومیه، تعدادی استادیوم سرپوشیده دو و میدانی و دو پیست دوچرخه سواری در گیلان و مازندران در اولویت است و تا پایان سال آینده افتتاح خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش گفت: ما از ظرفیت هایی که در قانون بودجه در خصوص اجرا، تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی با کمک بخش خصوصی پیش بینی شده به خوبی استفاده کردیم و بر اساس ارزیابی سازمان برنامه و بودجه جزء چند دستگاه برتر در این خصوص بودیم. رغبت و تمایل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش بسیار زیاد است. با توجه به قیمت های سال گذشته حدود ده هزار میلیارد تومان و بر اساس برآوردهای جدید بالای ۱۴ هرار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تمام پروژه های ورزشی در سراسر کشور نیاز داریم که امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید اکثر پروژه های بزرگ را به بهره برداری برسانیم.

نظر شما