چین ۳ - فیلیپین صفر؛

لیپی برنده جدال با اریکسون شد/ فیلیپن مقابل چین حرفی برای زدن نداشت

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۲:۲۰
کد خبر: ۷۹۸۷۳۲
لیپی برنده جدال با اریکسون شد/ فیلیپن مقابل چین حرفی برای زدن نداشت
در دومین بازی از روز هفتم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم فوتبال چین موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود فیلیپین عبور کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از ساعت 17:30 امروز جمعه و در دومین بازی از روز هفتم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم فوتبال چین موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود فیلیپین عبور کند.

در نیمه اول این دیدار مالکیت توپ و برتری نسبی در اختیار تیم ملی فوتبال چین بود و این تیم توانست در دقیقه ۴۰ بازی از تیم فیلیپین پیش بیافتد.دقیقه ۴۰ وو لِی توانست با یک ضربه زیبا دروازه حریف را برای بار نخست باز کند .

تیم ملی فوتبال فیلیپین برای زدن گل تساوی تلاش کرد و توانست چند موقعیت بدست آورد، اما در نهایت این نیمه با برتری تیم ملی فوتبال چین به پایان رسید.

دقیقه ۶۶ وولی توانست ارسال هم تیمی اش از روی نقطه کرنر را با یک ضربه والی فوق العاده تبدیل به گل دوم چین کند.

تیم ملی فوتبال چین دقیقه ۸۱ باز هم با ارسالی از نقطه کرنر و اشتباه مدافعان تیم فیلیپین توانست توسط یو دابائو که یک دقیقه قبل به جای ژائو لین به زمین آمده بود گل سوم این تیم را به ثمر برساند.

بدین ترتیب تیم چین با 6 امتیاز از دو بازی و با یک بازی بیشتر از کره موقتا" در صدر جدول قرا گرفت و صعود خود به مرحله بعد را مسجل کرد و لیپی هم توانست  مقابل اریکسون مقتدرانه برنده شود.

 

نظر شما