با حضور در آکادمی ملی المپیک؛

ساحلی‌بازان منتخب المپیاد استعدادهای برتر در رشته هندبال تست دادند

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۴:۳۵
کد خبر: ۷۹۹۱۱۱
ساحلی‌بازان منتخب المپیاد استعدادهای برتر در رشته هندبال تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی منتخبین هندبال ساحلی المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور که با هدف کشف و پرورش نخبگان در رشته هندبال ساحلی، اوایل آذرماه سال جاری و در زمین ساحلی دهکده گردشگردی بوشهر برگزار شد، در نهایت 40 ساحلی باز برتر جهت حضور در اردوهای آماده سازی دعوت شدند که این نفرات صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

مهدی قشقایی‌راد مربی تیم ملی هندبال ساحلی در رابطه با این آزمون گفت: 40 ورزشکار برتر المپیاد استعدادهای برتر در رشته ورزشی هندبال ساحلی که رده سنی آنها از 11 دیماه 1382 به بالا می باشد، از روز پنجشنبه 20 دی نخستین اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کرده اند.

قشقایی راد در ادامه افزود: در پایان این مرحله از اردوها که تا 23 دی ماه ادامه خواهد داشت، 30 هندبالیست برتر انتخاب خواهند شد تا طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته توسط کادرفنی این تیم، اردونشینان به دو گروه 15 نفری در مناطق شمال و جنوب تقسیم خواهند شد تا زیر نظر مربیان منتخب کادرفنی به تمرین بپردازند.

مربیان منتخب کادرفنی را در ادامه اردوهای آماده سازی این تیم، مربیان چهار تیم نخست مسابقات المپیاد استعدادهای برتر تشکیل می دهند که طبق برنامه های تدوین شده توسط کادرفنی تیم ملی، از بهمن ماه 1397 و در دو منطقه شمال و جنوب کشور، تمرینات آماده سازی ورزشکاران اردونشین را زیر نظر خواهند داشت.

نظر شما