با تدبیر ویژه کادرفنی مقابل عراق عملکرد مناسبی خواهیم داشت؛

کلانی: تیم ملی ایران با انگیزه بالا برای حضور در فینال می‌جنگد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۰:۳۵
کد خبر: ۷۹۹۳۰۲
کلانی: تیم ملی ایران با انگیزه بالا برای حضور در فینال می‌جنگد
پیشکسوت فوتبال معتقد است تیم ملی ایران با جنگندگی برای حضور در فینال تلاش می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین کلانی، پیشکسوت فوتبال گفت: ایران تیم بسیار فوق العاده ای شده و انتظاری که به هرحال ما داشتیم و مطمئن بودیم که با تفکرات کی روش و هماهنگی بین کادر فنی وجود دارد، تیم ایران موفق تر از گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: اعتقاد و اطمینانی که بازیکنان نسبت به هم پیدا کرده اند باعث شده تا در کنار همراهی فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، شرایط تیم ملی فوتبال مناسب باشد و بدون شک حمایت رسانه ها و مردم از دیگر عواملی است که بازیکنان تصمیم گرفتند که دین که به هموطنان دارند ادا کنند.

کلانی تصریح کرد: بازیکنان با شهامت و یکپارچگی، گذشت و فداکاری بازی می کنند و تا کنون نتایج خوبی گرفتند. برابر ویتنام و یمن بهترین عملکرد رااز خود به جای گذاشته و مطمئن هستم برابر عراق نیز موفق تر خواهیم بود. بازی با عراق هم حساس است اما با انگیزه ای که بازیکنان دارند می توانیم موفق شویم.

وی در پایان گفت: باید با دقت و تمرکز بالا همچون دو بازی گذشته، برابر عراق به میدان برویم و با اجرای دقیق نکاتی که کادر فنی توسط بازیکنان، بتوانیم به عنوان سرگروه از گروه خود صعود کنیم و اقتدار خود را نشان دهیم. معتقدم با تدبیر ویژه کادر فنی مقابل عراق عملکرد مناسبی خواهیم داشت

نظر شما