محمدحسین محبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کرمانشاه آمادگی کامل برای میزبانی از مسابقات جام تختی را دارد/ فدراسیون کشتی با هیات‌ها مشورت نمی‌کند/ نباید فقط از یک گزینه برای هدایت تیم‌های استانی استفاده کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۷:۰۹:۴۸
کد خبر: ۷۹۹۵۹۷
کرمانشاه آمادگی کامل برای میزبانی از مسابقات جام تختی را دارد/ فدراسیون کشتی با هیات‌ها مشورت نمی‌کند/ نباید فقط از یک گزینه برای هدایت تیم‌های استانی استفاده کنیم
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه معتقد است در کرمانشاه مربیان بااستعداد دیگری نیز وجود دارد ولی فدراسیون تنها از یک گزینه استفاده می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 18 و 19 بهمن‌ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

محمدحسین محبی، رییس هیات کشتی استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص آمادگی این استان برای میزبانی از این مسابقات گفت: کرمانشاه همیشه برای میزبانی از مسابقات مختلف آماده بوده و برای این مسابقات نیز همه شرایط فراهم است که بتوانیم میزبان شایسته‌ای باشیم. علاقه‌مندان به کشتی در استان کرمانشاه لحظه‌شماری می‌کنند تا در ماه آینده تماشاگر این مسابقات باشند و از هر لحاظ این آمادگی را داریم که این رقابت‌ها بدون نقص برگزار شود.

وی در ادامه افزود: بعد از تفاهم‌نامه‌ای که بین استاندار کرمانشاه و فدراسیون کشتی مبنی بر میزبانی این استان از رقابت‌های بین‌المللی جام تختی منعقد شد همه نهادهای زیربط پای کار آمدند و با هماهنگی‌های انجام شده هیچ‌گونه مشکلی برای میزبانی این مسابقات نداریم.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جدید تیم ملی کشتی آزاد و حضور نفرات باتجربه‌ای همچون رضا یزدانی در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: فعلا نمی‌توان میزان آمادگی این نفرات را ارزیابی کرد چون مدتی از تیم ملی دور بودند و حالا که خودشان اعلام آمادگی کردند برای حضور در تیم ملی باید در یک تورنمنت برون مرزی حضور پیدا کنند تا میزان آمادگی آنها مشخص شود و بعد درخصوص حضور آنها به طور ثابت در تیم ملی تصمیم‌گیری شود.

محبی در ادامه با انتقاد از فدراسیون کشتی گفت: یکی از اتفاقاتی که بعد از رفتن رسول خادم شاهد آن هستیم این است که سرپرست جدید مشورتی با هیات‌های استانی ندارد و به این موضوع توجه نمی‌کند که ما نیز در استان خودمان باید جوابگوی خیلی از مسائل باشیم. در انتخاب مربیان برای تیم‌های استانی با هیات‌ها مشورتی با ما نمی‌شود و فقط از یک مربی خاص استفاده می‌شود و ما نمی‌توانیم جوابگوی مربیان دیگر استان باشیم. قطعا در کرمانشاه مربیان بااستعداد دیگری نیز وجود دارد ولی فدراسیون تنها از یک گزینه استفاده می‌کند. باید فرصتی مهیا شود که دیگر مربیان ما نیز محک بخورند.

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این چند سال داشتیم و اقداماتی که صورت گرفت کشتی کرمانشاه روی ریل صعودی قرار گرفته و موفقیت‌های چشم‌گیری در این مدت به دست آوردیم که این موفقیت‌های در همه رده‌های سنی بوده است و حضور کشتی‌گیران شاخص مثل یدالله محبی که در سنگین وزن عنوان‌دار است باعث شده نام کرمانشاه بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد.

نظر شما