امیر غفارمنش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی هوشیارانه‌ و‌ جلوتر از ذهن هواداران حرکت می‌کند/ ایران جزو چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا قرار می‌گیرد

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۵:۵۱:۱۷
کد خبر: ۷۹۹۶۵۲
تیم ملی هوشیارانه‌ و‌ جلوتر از ذهن هواداران حرکت می‌کند/ ایران جزو چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا قرار می‌گیرد
بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است در ایران هنوز عادت نکرده‌ایم که بازیکنان تاثیرگذار را به درستی ببینیم و فقط به دنبال این هستیم که چه کسی گل می‌زند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با کارگردانان زیادی از جمله مهران مدیری، سیروس مقدم و سعید آقاخانی را دارد، جزو هنرمندانی است که فوتبال را نیز به صورت مستمر پیگیری می‌کند.

غفارمنش درباره دیدار تیم‌های فوتبال ایران مقابل یمن و ویتنام به خبرنگار برنا گفت: تیم ملی در دو دیدار گذشته بسیار هوشیارانه بازی کرد و به نظر می‌رسد جلوتر از ذهن هواداران و مردم حرکت می‌کند، ما دو پیروزی خوب و سزاوارانه مقابل یمن و ویتنام داشتیم و معتقدم مقابل عراق هم با 1یا 2گل اختلاف به برتری دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال و اسپانیا بهتر از آن عملکردی که داشتیم، نمی‌توانستیم نمایشی را ارائه کنیم و حالا هم در آسیا با یک بازی هجومی حریفان را یکی بعد از دیگری از پیش‌رو بر می‌داریم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره برترین بازیکن ایران در بازی مقابل ویتنام عنوان کرد: در این دو بازی سامان قدوس و وریا غفوری بسیار خوب بازی کردند، هنوز عادت نکرده‌ایم که بازیکنان تاثیرگذار را به درستی ببینیم و فقط به دنبال این هستیم که چه کسی گل می‌زند، در حالی که سامان قدوس واقعا در اختیار تیم است و اشتهای گلزنی بالایی دارد، به وقت پاس می‌دهد و به وقت کار را خودش تمام می‌کند.

غفارمنش در پایان پیرامون رتبه ایران در جام ملت‌ها اظهار داشت: با اطمینان می‌گویم حداقل جزو چهار تیم پایانی هستیم و می‌توانیم در این رقابت‌ها قهرمان شویم، نکته مهم در شرایط فعلی این است که همه باید یکصدا از تیم ملی حمایت کنیم و فرقی ندارد کجای کشور هستیم و باید برای تیم انرژی مثبت بفرستیم.

نظر شما