مسئولین با نگاه ویژه خود فوتسال را در مسیر رشد قرار می‌دهند؛

طیبی: آرزویم تجربه بازی در فینال اروپا است

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۰:۵۴
کد خبر: ۷۹۹۸۴۴
طیبی: آرزویم تجربه بازی در فینال اروپا است
عضو تیم ملی فوتسال که در تیم غیرت قزاقستان توپ می زند گفت: 2سال آینده برای فوتسال بسیار مهم است و معتقدم مسئولین باید نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین طیبی، عضو تیم ملی فوتسال که صبح امروز با حضور در تمرین ملی پوشان، دقایقی را با کادر فنی و سرمربی تیم به گفتگو پرداخت، درباره آخرین وضعیت خود گفت: هم اکنون تمرینات خود را در تیم غیرت قزاقستان پیگیری می کنم و آماده می شویم تا از 4 ماه آینده  در مسابقات قهرمانی اروپا بازی کنیم. هم اکنون تیم غیرت قزاقستان جز 4 تیم برتر اروپا است و عنوان سومی اروپا را دارد.

وی ادامه داد: آرزو دارم در فینال اروپا را بازی کنم و قهرمانی را تجربه کنیم. بدون شک در هر بازی هر بازیکنی تجربه ای مفید کسب می کند و با کسب تجربه در مسابقات مختلف، سعی می کنم نماینده خوبی برای کشورم به عنوان بازیکن لژیونر باشم.

طیبی درباره تمرینات تیم ملی و اینکه در صربستان حضور خواهد داشت یا خیر گفت: تیم ملی تمرینات خود را انجام می دهد. طرحی که ناظم الشریعه برای آینده سازی تیم ملی فوتسال به اجرا گذاشته بسیار مفید است. بازیکنان جوان و بازیکنان  با تجربه در کنار یکدیگر قرار می گیرند و می توانیم یک تیم منسجم،باتجربه وجوان رادرمسابقات شرکت بدهیم. زمانی که بازی دوستانه صربستان برگزار می شد درست با تاریخ فیفا دی یکی بوده وبا صلاحدید کادر فنی اضافه خواهم شد و در این دو دیدار تدارکاتی حضور خواهم داشت.

وی در پایان گفت: بازی های جام ملت ها را داریم که مقدماتی جام جهانی است و کار سختی را پیش رو داریم و همه تیم ها می آیند که سهمیه جام جهانی را بگیرند. ما نیز به عنوان تیم اول آسیا و سوم جهان باید پرقدرت تر از همیشه ظاهر شویم.امیدوارم نگاه مسئولین به ما ویژه تر شود و امکانات بهتری را در اختیارمان بگذارند تا بتوانیم افتخار آفرین باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز