موی تای به همدلی نیاز دارد؛

میرزایی: سالن کبگانیان به مرکز استعدادپروری موی تای تهران تبدیل خواهد شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۳:۳۸
کد خبر: ۷۹۹۸۶۰
میرزایی: سالن کبگانیان به مرکز استعدادپروری موی تای تهران تبدیل خواهد شد
مربی بین المللی موی تای ایران گفت: موی تای برای تکرار افتخارات سال های نه چندان دور، به همدلی و انسجام نیاز دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، "جمشید میرزایی" در حاشیه افتتاح کلاس های آموزشی موی تای در سالن کبگانیان ضمن بیان این مطلب افزود: موی تای در سال‌های نه چندان دور، یکی از پرافتخارترین و موفق ترین ورزش‌های رزمی ایران در عرصه های بین المللی بود که متاسفانه روند رو به رشد این هنر رزمی، متوقف شد.

وی ادامه داد: برای بازگشت به دوران باشکوه گذشته، اهالی موی‌تای باید با همدلی و اتحاد، این ورزش پرطرفدار را به جایگاه رفیعش بازگردانند.

مربی بین‌المللی موی تای کشور یکی از عوامل موفقیت این ورزش را توجه به بزرگان موی تای دانست و خاطرنشان کرد: باید از اساتید واقعی و بزرگان موی تای و در راس آنها آرجان "محمد توحیدی" بیشتر بهره برد. چرا که ایشان بدون شک، پدر موی تای ایران هستند.

موسس سازمان ایران فایت در پایان درباره افتتاح کلاس استاد توحیدی در سالن شهید کبگانیان گفت: با تدریس پدر موی تای ایران در سالن کبگانیان، به زودی این مجموعه به عنوان مرکز اصلی استعدادپروری و قهرمان سازی موی تای تهران و حتی ایران تبدیل خواهد شد که امیدوارم هنرجویان، نوجوانان و جوانان از دانش و تجربیات گرانقدر بنیانگذار موی تای ایران نهایت استفاده را ببرند.

نظر شما