صمد مرفاوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط ایران از عراق بهتر است/ آرزو می‌کنم تیم ملی قهرمان آسیا شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۵:۰۸:۱۶
کد خبر: ۸۰۰۱۱۱
شرایط ایران از عراق بهتر است/ آرزو می‌کنم تیم ملی قهرمان آسیا شود
پیشکسوت فوتبال گفت: تیم ملی کشورمان وضعیت بسیار خوبی دارد و بدون نگرانی به مصاف عراق می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صمد مرفاوی، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره عملکرد تیم ملی ایران تا به اینجای جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: تیم ملی کشورمان وضعیت بسیار خوبی دارد و بدون نگرانی به مصاف عراق می‌رود.

وی ادامه داد: بازیکنان هم از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند. از لحاظ فنی هم تیم قدرتمندی هستیم، هرچند دو تیم در حد و اندازه ایران نبودند اما ملی پوشان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تیم ملی با تفکرات خوبی به میدان می‌رود و مهره‌های بسیار خوبی در تیم ملی بازی می‌‌کنند. 

مرفاوی با اشاره به اینکه دیدار با عراق نسبت به بازی‌های یمن و ویتنام متفاوت است، بیان کرد: تیم ملی عراق نسبت به گذشته جوان‌تر شده است. همه معتقدند تیم‌های ایران و عراق از لحاظ فیزیکی به یکدیگر شباهت بسیاری دارند اما به‌رغم تغییراتی که در تیم عراق شکل گرفته است، تیم ملی ایران از لحاظ فیزیکی در این جام نسبت به عراق در شرایط بهتری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد خط حمله تیم ملی بسیار خوب است، افزود: نمی‌توانیم خط دفاعی تیم ملی ایران را در این جام ارزیابی کنیم زیرا فرصتی روی دروازه حریف ایجاد نشد که بخواهیم نظری ارائه کنیم. در ادامه اگر با حریفان قدرتمندتری بازی کردیم، آنگاه درباره خط دفاعی می‌توان نظر داد.

مرفاوی گفت: مراحل بعدی بازی‌ها سخت می‌شود. در فوتبال نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی به فینال می‌رود. برای ایران آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم اما مراحل بعدی بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و امیدوارم آنها را هم به خوبی سپری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز