شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رشد ورزش در چهاردهه گذشته مطلوب بوده است/ تعداد کرسی‌های بین‌المللی ما با چهل سال پیش قابل مقایسه نیست/ فوتبال ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۵:۳۸:۱۷
کد خبر: ۸۰۰۱۲۲
رشد ورزش در چهاردهه گذشته مطلوب بوده است/ تعداد کرسی‌های بین‌المللی ما با چهل سال پیش قابل مقایسه نیست/ فوتبال ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران ما در مسابقات مهم بین‌المللی مانند المپیک و یا بازیهای آسیایی عملکرد بسیار خوبی دارند و همه اینها نشان‌دهنده پیشرفت کم نظیر ما در ورزش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، درباره رشد ورزش کشور در چهاردهه گذشته به خبرنگار برنا گفت: اگر بخواهیم به طور کلی رشد ورزش کشور را با توجه به مولفه‌هایی مانند ازدیاد جمعیت و توسعه زندگی شهری بررسی کنیم این رشد مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: در ورزش همگانی کارهای خوبی انجام شده اما کافی نیست. نباید فراموش کنیم ورزش همگانی با سلامت جامعه ارتباط مستقیمی دارد و همین موضوع اهمیت آن را دو چندان می‌کند. بنده معتقدم دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش و شهرداری‌ها باید در این زمینه نقش پررنگ‌تری داشته باشند و دولت باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس با اشاره به رشد مطلوب ورزش قهرمانی اظهار داشت: ما در ورزش قهرمانی گام‌های بسیار درست و البته بلندی در ابعاد مختلفی برداشته‌ایم، هم اکنون تعداد کرسی‌های بین‌المللی ما با چهل سال پیش قابل مقایسه نیست. در رشته‌های مختلفی هم اکنون در آسیا قدرت نخست هستیم و در جهان نیز جزو برترین‌ها قرار داریم. ورزشکاران ما در مسابقات مهم بین‌المللی مانند المپیک و یا بازی‌های آسیایی عملکرد بسیار خوبی دارند و همه اینها نشان‌دهنده پیشرفت کم نظیر ما در ورزش است.

از شریعت‌نژاد سوال کردیم آیا بازی‌های جام ملت‌های آسیا را پیگیری می‌کند؟ و در صورت مثبت بودن پاسخ نظرتان درباره شرایط تیم ملی و رتبه تیم ملی در این بازی‌ها چیست؟ وی درپاسخ به این سوال خبرنگار برنا گفت: بله تا جایی که بتوانم بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنم. ما بازی‌های خوب و قابل قبولی مقابل یمن و ویتنام از خود به نمایش گذاشتیم. درحالی که در بازی با ویتنام می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به مرحله بعدی صعود کنیم. بنده معتقدم ما می‌توانیم عراق را شکست دهیم و پس از آن هم در مراحل حذفی بازی به بازی جلو برویم تا به فینال و در نهایت به مقام قهرمانی برسیم. ما پتانسیل کسب عنوان نخست رقابت‌ها را داریم چراکه در همه خطوط ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و تیمی یکدست و همدل داریم که امیدوارم بتوانند خواسته مردم یعنی قهرمانی را بدست بیاورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز