ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شانس‌ برد ایران روی کاغذ بیشتر از عراق است/ بازیکنان باید قدر موقعیت‌ها را بدانند

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۶:۵۲:۱۷
کد خبر: ۸۰۰۱۳۸
شانس‌ برد ایران روی کاغذ بیشتر از عراق است/ بازیکنان باید قدر موقعیت‌ها را بدانند
پیشکسوت تیم ملی‌گفت: بنده بسیار امیدوارم تیم ملی با برد عراق مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، پیشکسوت تیم ملی، درباره برد مقابل ویتنام در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: اینکه تیم ملی توانست گام دوم خود را در این تورنمنت مهم محکم بر دارد بسیار مهم بود و حالا ما خیال‌مان راحت است که به مرحله بعد صعود خواهیم کرد و قدم بعدی ما در این بازی‌ها باید برد عراق باشد.

وی در ادامه پیرامون بازی با عراق اظهار داشت: بازی با عراق همواره مهم بوده و این تیم همیشه در مسابقات جام ملت‌ها تیمی قدرتمند بوده است که سابقه قهرمانی در این بازی‌ها را نیز دارد، فراموش نمی‌کنیم در دوره قبل و در مرحله حذفی مقابل عراق در ضربات پنالتی حذف شدیم و هواداران باید بدانند ما بازی ساده‌ای پیش رو نخواهیم داشت و امیدوارم بچه‌ها بتوانند با تمرکز کافی وارد این بازی شوند.

همدانی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی چیست؟ عنوان کرد: نتیجه که قابل پیش‌بینی نیست، شانس برد ما روی کاغذ بیشتر از عراق است و باید انتقام باخت دوره قبل را بگیریم، اما نکته مهم این است که در این دیدار شاید مانند سایر بازی‌ها موقعیت‌گیر بازیکنان ما نیاید و آنها باید قدر موقعیت‌ها را بدانند و به بهترین نحو از آنها استفاده کنند که این موضوع مستلزم این است که بازیکنان تمرکز کافی داشته باشند، بی‌تردید بازیکنان ما از تیم رقیب تاکتیک پذیری بیشتری دارند و این نکته نیز می‌تواند نقش بسزایی در نتیجه بازی داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: کی‌روش در بازی با ویتنام نسبت به بازی با یمن چند تغییر داشت و در این بازی هم شاید باز تغییراتی داشته باشیم، این تغییرات می‌تواند هرحریفی را سردرگم کند و می‌توانیم از تغییرات به بهترین نحو به سود خود استفاده کنیم، به هرحال بنده بسیار امیدوارم تیم ملی با برد عراق مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند.

نظر شما