مسعود سلطانی‌فر:

امیدواریم پرونده افتخارات ورزشی سال ۹۷ با قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بسته شود/ نمی‌گذاریم بذر نفاق در جامعه ورزش کاشته شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۷:۲۵
کد خبر: ۸۰۰۳۳۱
امیدواریم پرونده افتخارات ورزشی سال ۹۷ با قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بسته شود/ نمی‌گذاریم بذر نفاق در جامعه ورزش کاشته شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال 1397 با این اتحاد کارنامه ورزش کشور به ویژه در رویدادهای بین المللی بسیار روشن و درخشان بوده و امیدواریم با قهرمانی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بسته شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در  چهل و ششمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، گفت:  تشکر می‌کنم از همه دوستان و اعضای محترم مجمع کمیته المپیک و به ویژه دکتر صالحی امیری که عملکردشان در یک سال گذشته چه در کمک به توسعه ورزش و چه در ارتباطات و دیپلماسی ورزشی کارنامه بسیار درخشان بوده است. امیدوارم با همین رویه برای توسعه بیشتر ورزش ادامه دهند.

وی ادامه داد: در گذشته این وحدت بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نبوده، ولی خدا کمک کرد که طعم این هم افزایی و وحدت را بچشیم. چه ما باشیم و چه نباشیم امیدوارم که این وحدت ادامه داشته باشد. در سال 1397 با این اتحاد کارنامه ورزش کشور به ویژه در رویدادهای بین المللی بسیار روشن و درخشان بوده و امیدواریم که با قهرمانی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بسته شود.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه نتیجه کاروان ایران در بازی های جاکارتا چه از لحاظ تعداد مدال و چه رکوردشکنی در وضعیت خوبی بود و در پاراآسیایی بامدیریت شایسته ای که صورت گرفت توانستیم در سکوی سوم قرار بگیریم، بیان کرد:  در المپیک جوانان نیز ما دست به یک کار بزرگ زدیم و عنوان ششم جهان را به دست آوردیم. در تعدادی از رشته ها همانند ووشو، کاراته و شطرنج هم در سال 97 به توفیقات خوبی دست یافتیم هرچند که در یکسری رشته ها مثل کشتی نیز در حد و اندازه خودمان نبودیم که انتظارات از این رشته زیاد است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بنای ما این شد که شرایط رشد قهرمانان را به سن ۱۲ سال ببریم، افزود: با هماهنگی که با آموزش و پرورش داشتیم در میان علاقه مندان به ورزش در سراسر کشور دانش آموزان را فراخوان دادیم و المپیاد استعدادهای برتر را برگزار کردیم که با استقبال خوبی همراه بود و بهترین هارو انتخاب کردیم که این عزیزان آینده سازان ورزش کشور هستند. بنا داریم که از سال آینده این المپیاد در تابستان برگزار شود.

سلطانی‌فر اضافه کرد: برای المپیک و پارالمیک 2020 ستاد عالی بازی ها کار خود را از دو سال پیش آغاز کرد و همه رشته ها را در چند رویدادی که حضور داشتند مورد بررسی قرار دادیم. هدف ما این است که در المپیک و پارالمپیک 2020 از حیثیت ورزش ایران دفاع کنیم. برخی از فدراسیون‌ها گزارشهای خود را ارائه دادند و وضعیت خود را تشریح کردند. قطعا سال 2019 سال حساسی برای ما محسوب می‌شود که بتوانیم اکثر سهمیهها را کسب کنیم. با توجه به همه محدودیتهای اقتصادی که در کشور وجود دارد ولی ما سعی می‌کنیم که برنامه ریزی دقیقی برای این دو رویداد بزرگ داشته باشیم و بهترین تدارکات را در نظر خواهیم گرفت.

سلطانی‌فر در پایان گفت: یک ایرادی که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کرده که نباید فقط بگوییم دشمن و باید در نظر داشته باشیم که در دام شیطان نیفتیم. سیاست عمده ما در این مدتی که ورزش کشور را اداره کردیم ثبات، آرامش و دور بودن از حاشیه ها است. تا آن جایی که توان داشته باشیم با دکتر صالحی امیری پیمان بستیم که وفاق و همدلی را تا روزی که هستیم افزایش دهیم و نتیجه آن موفقیت ورزش کشور خواهد بود. نمی گذاریم که بذر نفاق در جامعه ورزش کاشته شود و باعث دوری اهالی ورزش از همدیگر شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز