ایران-عراق؛

تقابل مدعیان برای صدرنشینی/ زمان تسویه‌حساب فرارسید

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۴:۲۳:۳۲
کد خبر: ۸۰۰۵۲۹
تقابل مدعیان برای صدرنشینی/ زمان تسویه‌حساب فرارسید
تیم ملی فوتبال ایران امشب در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف عراق می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران امشب در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی فوتبال عراق می‌رود. تیم ملی فوتبال کشورمان در دو بازی اخیر خود توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد و با 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه خود قرار گیرد. شاگردان کی‌روش در دو بازی اول توانستند با 7 گل زده و بدون گل خورده پای به دیدار با عراق بگذارند و این در حالی است که عراق در بازی اول مقابل تیم فوتبال ویتنام غافلگیر شد و دو گل دریافت کرد و در نهایت با گل دقایق پایانی بازی را با زحمت و با حساب 3 بر 2 برنده شد.

دیدار+تیم+های+فوتبال+ایران+-+ویتنام

تیم ملی کشورمان با تساوی هم می‌تواند به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی مسابقات شود. تیم ملی ایران با تفکرات سرمربی پرتغالی خود با ترکیب‌های متفاوتی به مصاف یمن و ویتنام رفت. این امکان وجود دارد که کی‌روش برای دیدار با عراق سورپرایز جدیدی داشته باشد. تیم ملی عراق در بازی‌های گذشته خود نشان داد براحتی می‌تواند دروازه حریفان را باز کند اما در همان بازی با ویتنام هم نقاط ضعف این تیم در خط دفاع مشخص شد. تیم ملی ایران در مقایسه با خط دفاعی عراق تا به اینجای جام ملت‌های آسیا گلی را دریافت نکرده است.

دیدار+تیم+های+فوتبال+ایران+-+ویتنام (3)

حضور دو هافبک تیم‌های استقلال و پرسپولیس که هرکدام دو گل را برای عراق به ثمر رسانده‌اند می‌تواند دیدار ایران و عراق را جذاب‌تر کند. در تیم ملی فوتبال ایران اکنون سه بازیکن تک اخطاره حضور دارند. رامین رضاییان که در بازی با یمن کارت زرد گرفت نخستین اخطاری ایران در جام ملت‌ها بود و در دیدار مقابل ویتنام هم مهدی طارمی و احسان حاج‌صفی با کارت زرد محمدتقی الجعفری، داور سنگاپوری، جریمه شدند. این بازیکنان در صورت دریافت اخطار مقابل عراق بازی مرحله یک هشتم نهایی تیم ملی را از دست می‌دهند. روشن ایرماتوف ازبکی، داور دیدار ایران و عراق انتخاب شد. این دیدار امشب ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

نظر شما