رحمان محمدی‌راد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عقاب نهاجا را دست‌کم نمی‌گیریم/ به دلیل فشردگی لیگ سطح مسابقات پایین آمده است/ تیم‌ها نباید به خاطر هر اتفاقی درگیری ایجاد کنند

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۶:۵۰:۰۰
کد خبر: ۸۰۰۵۶۱
عقاب نهاجا را دست‌کم نمی‌گیریم/ به دلیل فشردگی لیگ سطح مسابقات پایین آمده است/ تیم‌ها نباید به خاطر هر اتفاقی درگیری ایجاد کنند
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در گام نخست هدف ما انجام بازی خوب و قابل قبول در مرحله گروهی است که خوشبختانه تا اینجا هم موفق بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین، درباره بازی با عقاب نهاجا در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: قبل از هرچیز باید بگویم به دلیل فشرده شدن مسابقات در نیم فصل دوم که تقریبا تیم‌ها در هفته دو بازی انجام می‌دهند از نظر فنی سطح رقابت‌ها پایین آمده، چون هم باعث خستگی تیم‌ها و بازیکن‌ها شده است. بنابراین اکثر تیم‌ها آمادگی لازم در هر بازی را ندارند.

وی ادامه داد: درمورد بازی با عقاب نهاجا نیز باید بگویم یک تیم بسیار خوب در لیگ امسال به شمار می‌رود، با وجود نتایج ضعیفی که کسب کرده ولی در عوض بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است. برای مثال در بازی با شهرداری گنبد عملکرد خیلی خوبی داشتند. بنابراین ما به هیچ عنوان هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم، برابر عقاب نهاجا که بازی خارج از خانه برای ما به شمار می‌رود، تلاش خواهیم کرد یک برد دیگر به بردهایمان اضافه کنیم.

سرمربی شهرداری ورامین درمورد مشکلات داوری در این فصل گفت: این مشکل همیشه در والیبال وجود داشته بنابراین چیز تازه‌ای نیست. معتقد هستم باید فرهنگ را در بین اهالی خانواده والیبال نهادینه کنیم که سر هر اتفاق کوچکی درگیری ایجاد نکنند که باعث به وجود آمدن حاشیه شود ولی متاسفانه همچنان از این فرهنگ دور هستیم.

وی اضافه کرد: درمورد استفاده از ویدیو چک هم احساس می‌کنم گفتن این حرف‌ها تکرار مکررات باشد. در زمینه استفاده از این تکنولوژی قبل از هر چیز باید امکانات استفاده از آن را فراهم کنیم. ولی متاسفانه هنوز سالن‌های ما حتی زیرساخت‌های اولیه را هم ندارند. همه ما به خوبی می‌دانیم استفاده از ویدیوچک چقدر می‌تواند اشتباهات داوری را کاهش بدهد ولی باید قبل از هرچیز سالن‌ها را استاندارد کنیم.

محمدی‌راد در پایان در مورد شانس قهرمانی شهرداری ورامین نیز اظهار کرد: در گام نخست هدف ما انجام بازی خوب و قابل قبول در مرحله گروهی است که خوشبختانه تا اینجا هم موفق بودیم ولی همچنان بازی‌های سخت تیم در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی دارد. پس از آن هم تلاش خواهیم کرد در پلی‌آف نمایش خوبی داشته باشیم و بتوانیم در فینال رقابت‌ها نیز به میدان برویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز