مرتضی کرمانی‌مقدم در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

تیمی قوی‌تر از ایران در جام ملت‌ها نیست/ امسال می‌توانیم به‌راحتی قهرمان آسیا شویم

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۰۰۶۰۶
تیمی قوی‌تر از ایران در جام ملت‌ها نیست/ امسال می‌توانیم به‌راحتی قهرمان آسیا شویم
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم‌های مدعی مانند ژاپن، عربستان و کره هیچ‌کدام در حد و اندازه تیم ما نیستند و به اعتقاد من تیمی قوی‌تر از ایران در جام ملت‌های آسیا نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی کرمانی مقدم که به همراه تیم ملی فوتبال ایران سابقه کسب عنوان سومی  در جام ملت‌های آسیا در سال 1988 را دارد، درباره پیروزی تیم کشورمان مقابل یمن و ویتنام به خبرنگار برنا گفت: توانستیم بازی‌ها را به بهترین شکل شروع کنیم، اگرچه معتقدم تیم های یمن و ویتنام در حد و اندازه ما نبودند اما در این رقابت‌ها نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت و نکته مهم این بود که ما شروع خوبی داشته باشیم.

وی پیرامون بازی امروز تیم ملی مقابل عراق عنوان کرد: سایر بازی‌ها را نیز دنبال کردم، عراق تیم سرسخت همیشگی نیست و نمی‌تواند حریف قدرتمندی برای ما به شمار بیاید، البته من سایر تیم‌ها را که نیز دیدیم تیم‌های مدعی مانند ژاپن، عربستان و کره هیچ‌کدام در حد و اندازه تیم ما نیستند و به اعتقاد من تیمی قوی‌تر از ایران در جام ملت‌ها نیست. این پتانسیل را داریم که امسال بتوانیم به راحتی قهرمان آسیا بشویم. درباره بازی امشب هم باید تاکید کنم می‌توانیم به راحتی از سد عراق عبور کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه عنوان کرد: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد، چند سال است تیم اول آسیا هستیم، بازیکنان از هم شناخت دارند و چند سال است کنار هم بازی می‌کنند. کی‌روش 8 سال می‌شود در تیم ملی حضور دارد و برای رقابت‌ها نیز بهترین امکانات و پشتیبانی از تیم صورت گرفت و همه این شاخصه‌ها دست به دست هم می‌دهد تا تیم ملی با حمایت 80 میلیون ایرانی بتواند امسال قهرمان آسیا شود.

کرمانی‌مقدم در پایان درباره اینکه به جز ایران چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند، اظهار داشت: به نظر من عربستان، کره و ژاپن هم تیم‌های خوبی هستند ولی بازهم عرض می‌کنم تیمی قوی‌تر از ایران در این رقابت‌ها حضور ندارد.

نظر شما